9/03/2014

Hej, hej wróciłam!:)

To jestem po dwumiesięcznej przerwie :)
Przepraszam, że przez ostatni miesiąc nie odpisywałam na komentarze, ale w lipcu rozwiązaliśmy umowę z dostawcą internetu i dopiero dzisiaj ogarnęliśmy kolejną.

W sobotę mój M. pojechał już do domu i mam pustki w domu. Tylko ja i rodzice. W trakcie tych dwóch miesięcy był jeszcze u nas mój brat i bratanek. Teraz przez pół dnia siedzę sama w domu. Rodzice w pracy a ja zasiliłam szeregi bezrobotnych. Staż się skończył, umowa też. Teraz tylko szukać czegoś na własną rękę i stawiać się w odpowiednich terminach w UP.

Kilka wakacyjnych fotek :)
Parę razy udało nam się wyskoczyć nad jeziorko


Tu coś po drodze

Byliśmy na koncercie Iry


A przed Irą grał Dr Gree (taaaka energia ;d)


A jak Wasze wakacje? A może dopiero macie? Ja w sumie mogę powiedzieć, że dopiero mam. W końcu nie pracuję i się obijam ^^

Nie wiem czy pamiętacie, przed wakacjami kupiłam maskę drożdżową BingoSpa. Oddzielnej recenzji pisać nie będę. Maska po pierwszym użyciu zrobiła dobre wrażenie - włosy były super, niespuszone, delikatne a kolejny raz to już puch... Później kładłam tylko przy skórze głowy i było ok. Myślę, że w tym miesiącu ją zużyję.  Moim włosom przez te dwa miesiące przybyły 3 cm.
A w zdjęciach wygląda to tak:
Po lewej przed, po prawej po.
Szykuję się do podcięcia. Trzeba Mamę poinformować ;)

I na koniec zakupy z poniedziałku i dnia dzisiejszego
Odżywka d/s Pantene Pro-V ochrona przed wypadaniem - 14, 99 zł (zobaczymy czy coś pomoże... Włosy mi strasznie lecą).
Peeling Alterra z kokosem i papają - 6, 99 zł (mój kolejny zakup)
Pianka do golenia Venus - 6, 19 zł i było "mogę być winna grosika?" to właśnie z dzisiejszego dnia.
Peeling do stóp Fuss Wohl - 4, 99 zł
Wszystko kupione w Rossmannie.

Brakowało mi tego mojego kącika w sieci :) Na razie w planach mam denko wakacyjne i post z serii "Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu". Później się zobaczy ;)
Teraz będę nadrabiać przeglądanie Waszych blogów :)
I dziękuję z góry tym którzy jeszcze do mnie zajrzą i nie uciekli jak mnie nie było :)

I przed chwilką przeczytałam maila, że zakwalifikowałam się do testowania plastrów Compeed w SampleCity. Akurat trafiło jak mam problem z obtartymi piętami (tzn. obtarcia nad piętami) od balerinek... Mój pierwszy test :) Czekam na przesyłkę.

10 komentarzy:

  1. U mnie po drożdżowym Bingaczu przybyło 3 cm w miesiąc. Bardzo się polubiłam z tą maską :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już puszczam sobie Dr Gree - nie znałam wcześniej:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie pierwszy raz usłyszałam na tym koncercie, ale było super :)

      Usuń
  3. Nie miałam nigdy masek do włosów Bingo Spa...

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne widoczki :)
    włoski masz swietne wygladaja na zdrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam jeszcze niecały miesiąc wolnego ale boję się jak cholera powrotu na studia bo czeka mnie juz praca licencjacka. nawet nad jeziorem nie byłam! ;/
    trzymam kciuki za znalezieniie pracy ;)
    jak ja bym juz chciała miec długie włosy ..;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie wiem czy w tym roku je zacznę... Powodzenia życzę z pracą licencjacką.
      Oj:( ja jak na mieszkanie na Mazurach za mało...
      Dziękuję :)
      A ja chcę jeszcze dłuższe ;d

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)