9/05/2013

Pazurkowo - Top Coat Carla

5, 50 zł w chińczyku.
Od producenta: Preparat nałożony na lakier lub paznokcie daje efekt fluorescencyjny.

Ja go za pierwszym razem nałożyłam na lakier. Fioletu żadnego nie widziałam. Dopiero na tym zdjęciu ;d 
Po nałożeniu jednej warstwy na lakier wytrzymał 4 dni, ale odprysk zrobił się tylko na jednym jedynym paznokciu. Może tam nie dociągnęłam...
Dwie warstwy bezpośrednio na paznokciu w dobrym stanie wytrzymały 5 dni. 
Czyli nieduża różnica. Fioletu też nie było widać.

Dzisiejsze pazurki:
Moja wersja:
Tylko kciuk tak w miarę wyszedł ^^
Może kiedyś to lepiej wyjdzie :)
Użyte lakiery po 1. warstwie:
- Safari nr 28
- Wibo Lovely nr 301
i moja nieszczęsna avonowa odżywka.


Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)