Menu

poniedziałek, 8 maja 2017

Sześć kolorowych buteleczek, czyli Sekretny Ogród Bell

Po raz kolejny miałam dłuugą przerwę w malowaniu paznokci. Ostatni raz o lakierze do paznokci pisałam na blogu w listopadzie poprzedniego roku. Jak wiecie w boxie Only You "Rozkwitnij wiosną!" znalazłam sześć iście wiosennych kolorków z limitowanej edycji Bell. Powiem Wam, że dzięki nim rozkręciłam się w malowaniu paznokci na nowo i co kilka dni coś na nich zmieniam ;D
lakiery do paznokci
 Kolekcja przepięknych, wiosennych lakierów w 6 inspirujących, kwiatowych odcieniach. Tajemnicze kolory magnolii i niezapominajki, wyraziste barwi orchidei i róży nadadzą stylizacji lekkości i dziewczęcości. Lakiery są trwałe, nie odpryskują, a ich intensywne kolory kryją już od pierwszej warstwy. 

Kolory

Zdjęcie z lampą.

Od lewej:

01 - Magnolia
02 - Forget Me Not
03 - Secret Flower
04 - Orchid
05 - Tulip (pomarańczowy)
06 - Rose (klasyczna czerwień)

Kolory 01-04 mają w sobie delikatne drobinki połyskujące na złoto, 05 i 06 są takie normalne.

Wszystkie nie wpasowały się w mój gust, ale wszystkim dałam szansę i przetestowałam. Mojego ulubieńca pokażę Wam na końcu (kto zgadnie, który to?), po za tym jednym ulubieńcem jeszcze jeden jest dla mnie całkiem spoko a jeden powoli zaczął mnie przekonywać... Pozostałym pewnie znajdę nowe właścicielki :)

Pędzelki

04 i 06dość grube a do tego 04 trafił mi się dość mocno "rozczapirzony" co trochę przeszkadza przy malowaniu. Pozostałe są chudsze i bardzo wygodne.

Krycie

01 i 02 - trzy warstwy.
03-06 - dwie warstwy.
03 daje też radę przy jednej grubszej warstwie, ale ja jednak wolę nałożyć dwie cienkie.

Trwałość

Moje pierwsze podejście to były kolory Magnolia, Forget Me Not i Secret Flower. Paznokcie pomalowałam w piątek. W niedzielę zmyłam naczynia po rodzinnym spotkaniu i musiałam zmyć też lakiery. Kolejne podejście to kolejne trzy kolory, czyli Orchid, Tulip i Rose. Paznokcie pomalowałam w poniedziałek i zmyłam dopiero w piątek gdzie miałam tylko lekko starte końcówki. Ogólnie trwałość zależy od tego co robimy na co dzień i jak długi kontakt mamy z wodą ;)

Zmywanie

01-04, czyli te z drobinkami zmywa się trochę ciężko, ale i tak jest łatwiej niż przy takich typowo brokatowych lakierach. 05 i 06 bez żadnego problemu. Dodam jeszcze, że pod 03 - Secret Flower warto nałożyć jakąś bazę bo barwi płytkę.
 Pojemność lakierów: 8 g
Cena: 6,99 zł
Dostępne tylko w Biedronce.
Polubiłam jaśniutki niebieski (Forget Me Not) a nawet zaczęłam przekonywać się do różu! Oczywiście tego jaśniutkiego ;) (Magnolia). Nie wiem czy pamiętacie, ale w ulubieńcach roku 2016 znalazł się lakier i to nie niebieski a w kolorze marshalla i zdradzę Wam, że do tej pory moje oczy chętnie wędrują w stronę tego typu kolorków :)
Dobra, koniec gadania. Teraz czas na mojego ulubieńca z tej szósteczki!
03 - Secret Flower
Kto zgadł?
lakier do paznokci bell
Pewnie zagadka z tego żadna :D
Który kolor Wam się najbardziej spodobał? Tak w ogóle to pierwszy raz pisałam o całej serii lakierów w jednym poście. Co myślicie o tego typu podsumowaniach?

46 komentarzy:

  1. Śliczne są te kolorki, zwłaszcza niebieski i różowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam te lakiery, bardzo ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie nie jestem fanką niebieskiego :P mi się 01 i 06 najbardziej podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to jak to ja - czyli róż, czyli Magnolia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się kolorystyka tej serii, ale nie do końca przekonują mnie drobinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadają fajnego efektu, ale niestety utrudniają zmywanie.

      Usuń
  6. fajne są te lakiery:) dwa z nich dałam mamie, resztę myślę wykorzystać przy stemplowaniu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie mama też używa :) Ostatnio jedynkę nosiła. Też jest to jakiś pomysł :)

      Usuń
  7. Choć przerzuciłam się już jakiś czas temu na lakiery hybrydowe, w gruncie rzeczy ze względu na wygodę, to jednak te kolory są tak urocze, wiosenne i delikatne, że porządnie się zastanowię nad zakupieniem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo proszę:) Tylko trzeba się spieszyć bo chyba tylko do końca maja są dostępne...

      Usuń
  8. Ja zgadłam! :) Od razu zwróciłam uwagę na Secret Flower :) Och, chyba muszę Biedrę odwiedzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! :D To szybko bo chyba tylko do końca maja są dostępne!

      Usuń
  9. Nie moja bajka (ju noł... facet :... ale pazurki łade są! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy nie miałam jeszcze na paznokciach żeli z lakierem hybrydowym (2 lata temu) . Chetnie używałam lakierów o nieco grubszych pedzelkach. Produkty Bell jednak uwielbiam za ich hipoalergiczna linię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej hipoalergicznej linii jeszcze nic nie miałam...

      Usuń
  11. Najbardziej spodobał mi się ten głęboki, morski kolor - Twój ulubieniec :D Ostatnio rzadko maluję paznokcie zwykłymi lakierami, ponieważ powróciłam do hybryd, ale te z Bell mają piękne kolory i nie można odmówić im uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Secret Flower byłby moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne kolory :) miałam kilka lakierów Bell i zdawały egzamin :) brokatowe faktycznie dość trudno jest usunąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Też u mnie przewinęły się inne lakiery Bell :) Niestety :(

      Usuń
  14. Ten turkusowy bardzo ładny :) ja ze zwykłych lakierów niemal zrezygnowalam..

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nigdy jeszcze tych lakierów, ale ten różowy jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowa kolekcja :) Fajnie, że kolorek Ci się spodobał :)

      Usuń
  16. już od roku używam hybryd,ale przed tym używałam zazwyczaj lakierów od bell,jest dużo ładnych kolorów,a przy dobry topie trzymają się naprawdę długo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z topem lakierów Bell chyba nie próbowałam, ale tak jest w czym wybierać:)

      Usuń
  17. Fajne kolory na wiosnę, mi też 03 podoba się najbardziej :)
    A takie dłuższe posty z podsumowaniami na temat całej serii lubię najbardziej i sama staram się właśnie tworzyć takie bardziej obszerne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam go :D
      Dzięki za opinię na temat postów. Ja rzadko kiedy kupuję całe serie, ale już mam to staram się właśnie pisać o całości:) Głównie o kosmetykach do włosów

      Usuń
  18. Wszystkie kolory fajne :) i jak najbardziej zbiorcza recenzja odpowiada mi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ehhhh te kolorki! Cudne są ❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.
Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.