6/26/2014

Żel pod prysznic Oceania Aromatic poziomka i winogrono

W poście zakupowym było małe zainteresowanie, więc postanowiłam go Wam troszkę przybliżyć :)

Żel pod prysznic z Biedronki Oceania Aromatic poziomka i winogrono

Z opakowania: 


Skład:


Pojemność: 500 ml
Dostępność i cena: Biedronka. Zapłaciłam 2, 95 zł

Moim okiem:

Opakowanie: plastikowa, przezroczysta butla - widzimy ilość zużycia, z foliowymi naklejkami, które nie odklejają się pod wpływem wody. Myślę, że jest przyjemne dla oka i ładnie zgrywa się z zielonym kolorem żelu. Butelka zamknięta na "klik". Otwór o dobrej wielkości - wylewamy tyle ile chcemy.


Konsystencja: dość rzadka. Piany wielkiej nie robi, jest "mała", kremowa.


Zapach: jak już pisałam w poście zakupowym zaciekawiło mnie połączenie winogrona i poziomki. Jakoś te owoce nie pasowały mi do siebie. Jednak zapach okazał się świetny! Zdecydowanie na pierwszy plan wysuwa się winogrono, ale gdzieś tam w tle jest też poziomka :) Zapach orzeźwiający i pozytywnie nastrajający!

Działanie: moim zdaniem żel pod prysznic przede wszystkim ma myć i ładnie pachnieć - umila to chwile spędzone w łazience. I ten żel spełnia te kryteria. Skóra po myciu jest gładka, choć mega gładkości się nie spodziewajcie ;) Nie wysusza skóry - jak miałam lenia i nie użyłam balsamu nic złego nie zauważyłam. 
Podsumowując: fajny żel za niewielką cenę :)

Miałyście styczność z żelami Oceania?

8 komentarzy:

  1. Wąchałam właśnie wczoraj. Jako jedyny przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :) Ja innych wersji nie sprawdzałam. Tzn. kiedyś tam miałam wersję z miodem, ale ta jest zdecydowanie lepsza :)

      Usuń
  2. U mnie nie ma chyba tych żeli, a z ciekawości bym kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam jeszcze o zapachu bezy cytrynowej i pachnie bosko. Dokładnie jak ciasto cytrynowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam, bo zakochałam się w tym zapachu od pierwszej chwili.
    Jest powalająco przyjemny :) Taki świeży,letni
    Używam go od kilku dni i za każdym razem ,chwile spędzone w czasie kąpieli, są przepełnione ucztą dla zmysłu powonienia :)
    Jest wydajny-nie za gęsty,nie za rzadki. Dobrze się pieni.
    Skóra po kąpieli nie jest wysuszona,ale też i gładka jakoś znacząco nie jest.
    Szkoda tylko,że zapach znika na ciele po kilku minutach...
    POLECAM! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)