6/22/2014

Lakier do paznokci Vipera polka nr 43

Kolor: metaliczny niebieski? Zgadzacie się?

Potrzebne są 3 warstwy do pełnego pokrycia. Chociaż na niektórych zdjęciach widać prześwity na końcówkach...
Bardzo długo schnie.
Trwałość: 3-4 dni.
Łatwo się zmywa, nie rozmazuje na palcach.
Pędzelek:
Przez dłuższy czas nie używałam tego lakieru i jak malowałam żeby porobić zdjęcia do tego postu to myślałam, że będzie mi ciężko jednak wyjścia poza paznokcie były minimalne :) aż dziwne jak na mnie ;d Tylko zakrętka mogłaby być dłuższa - malowałoby się jeszcze wygodniej. Ale taki "urok" małych lakierów.
Zużycie jak widzicie jest dość duże. A był użyty 3-4 razy. 3 warstwy robią swoje.
Cena i dostępność: ja swój kupiłam w drogerii Stars za 3, 99 zł.
Długość schnięcia i trzy warstwy to największe minusy tego lakieru jak dla mnie.
Trzy dni trwałości mi wystarczą i kolor niebieski uwielbiam :) 
Chociaż to nie jest najlepsza wersja tego koloru.
A Wam jak się podoba?
Lakier do paznokci Vipera polka nr 43

8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)