11/19/2018

Żel oczyszczający do skóry tłustej i wrażliwej Micellis od BasicLab

żel do mycia twarzy bez mydła Micellis

Fizjologiczny żel do codziennego oczyszczania twarzy i oczu. Bez mydła, 99%  składników naturalnych. Odświeża i usuwa nadmiar sebum na etapie oczyszczania. Opatentowany kompleks SEPITONIC M3.0™ zwiększa metabolizm komórkowy, dzięki czemu składniki aktywne skuteczniej oddziałują na skórę. Formuła bogata w pantenol łagodzi podrażnienia oraz wspomaga poprawę nawilżenia. Odświeżające właściwości wyciągu z ogórka skutecznie usuwają nadmiar sebum i przyczyniają się do ogólnej poprawy stanu skóry. Aloes intensywnie nawilża skórę. Zielona herbata zwęża nadmiernie rozszerzone pory i odświeża skórę. Ekstrakt z rozmarynu działa antybakteryjnie i tonizująco. pH neutralne.

SPOSÓB UŻYCIA: Na zwilżoną twarz nanieść niewielką ilość żelu. Umyć twarz, a następnie dokładnie spłukać wodą.

Bez parabenów, SLS, SLES, Metyloizotiazolinonu, Phenoxyethanolu, silikonów. Hipoalergiczny - odpowiedni dla skóry wrażliwej. Testowany okulistycznie i dermatologicznie.

SKŁAD: Aqua (Water), Lauryl Glucosside, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice (sok z aloesu), Camellia Sinensis Leaf (Green Tea) Extract (wyciąg z zielonej herbaty), Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract (ekstrakt z ogórka), Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract (wyciąg  z rozmarynu), Panthenol (pantenol), Allantoin, Copper Gluconate, Magnesium Aspartate, Zinc Gluconate, Trehalose, Propylene Glycol, Pentylene Glycol, Citrid Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.

POJEMNOŚĆ: 300 ml
Mamy 6 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: Ja żel otrzymałam od założycielek marki na Targach Beauty Days, ale możecie go kupić w różnych aptekach online i stacjonarnie w cenie około 35 zł. Marka poza targami nie prowadzi sama sprzedaży.

żel do mycia twarzy cera tłusta i wrażliwa

OPAKOWANIE: butelka z ciemnego plastiku z pompką. Przy dobrym świetle można dostrzec poziom zużycia. Marka nawet specjalnie sprowadza plastikowe pompki, żeby kosmetyk nie miał styczności z metalem! Pompka działa bez zarzutu.

żel do mycia twarzy dermokosmetyki

KOLOR: przezroczysty ;D
KONSYSTENCJA: dość rzadki żel.

ZAPACH: z założenia bezzapachowy. Ja tu początkowo wyczuwałam nutę apteczną/szpitalną, ale z czasem przywykłam i przestałam zwracać na niego uwagę. Chociaż sama lubię gdy kosmetyk ładnie pachnie i umila mi jego stosowanie to jednak popieram to, że tutaj nie użyto substancji zapachowych by nie wywołać żadnych nieprzyjemności u wrażliwców.

DZIAŁANIE: Do porannego oczyszczania lub po dniu bez makijażu używam jednej pompki, do zmycia podkładu z pudrem dwóch. W jednym i drugim przypadku świetnie oczyszcza, nie podrażnia i nie wywołuje uczucia ściągnięcia skóry. Delikatnie się pieni. Pozostawia skórę miękką i odświeżoną. Nie powoduje jej świecenia. Jest łagodny dla oczu. Serio ja mogę powieki nim myć ;D


Znacie ten żel? Lub którąś z pozostałych dwóch wersji - co cery naczynkowej lub suchej? Jak się sprawdziły?

32 komentarze:

  1. Nie znam tego żelu, ale jak przeczytałam, że wyczułaś w nim coś szpitalnego/aptecznego to jakoś mnie odrzucił szczerze mówiąc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ten żel nie pachnie, ale tak jak napisałaś - powód braku zapachu nie jest przypadkowy. Jestem ciekawa tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego żelu :) Ma ciekawe opakowanie i szkoda że nie pachnie

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam go już u innych, ale sama jeszcze nie miałam. Lubię takie opakowania, są bardzo wygodne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę kojarzę głównie z produktów do włosów, ale widzę, że seria do twarzy zaczyna być popularna w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od włosów dziewczyny zaczęły :) Jest jeszcze coś do kąpieli, ostatnio też pojawił się krem do rąk i pomadka do ust.

      Usuń
  6. ciekawa jestem tego do cery naczynkowej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale skład i to że jest delikatny i się u Ciebie sprawdza sprawia, że może go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesting product!

    https://julesonthemoon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O, naturalne kosmetyki to coś dla mnie :) Muszę wypróbować, ale też wolę, gdy kosmetyk ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie gdy kosmetyk ładnie pachnie, ale to nie powinno być priorytetem :)

      Usuń
  10. No i kolejny żel mam do przetestowania :) już nie mam siły na moja strefę T. Na dzisiejszy dzień stosuje żel LA ROCHE- POSAY. Ale jak mi się kończy to będę musiała kupić kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat u Ciebie też się sprawdzi :) Ja właśnie po wykończeniu tego mam w planach wrócić do żelu LRP bo jak dla mnie to był świetny.

      Usuń
  11. No ja jak na razie jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz mam żel do demakijażu z isany kupiony na próbę, ale ten muszę przetestować, bo naturalny i bez tego slsu, który tak podrażnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam na niego ogromną ochotę tak samo jak na płyn micelarny z tej samej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio po płyny jakoś nie sięgam, ale fajnie by było gdyby marka zrobiła toniki ;D

      Usuń
  14. Bardzo ciekawy chętnie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)