12/27/2017

Dove regenerujący szampon do włosów

Miałam obawy przed użyciem tego szamponu. Kiedyś, kiedyś kupiłam szampon Dove w takiej niebieskiej tubie (chyba nawilżający) i nie byłam zachwycona... Jak było tutaj? Zapraszam do dalszej części wpisu!
regenerujący szampon do włosów dove
Szampon Dove Regenerate Nourishment to część zaawansowanego programu, z ekstraktem z Czerwonych Alg i Nutri Keratin Complex, który regeneruje nawet bardzo zniszczone włosy, aby stały się gładkie, silne* i bez uszkodzeń. (*po użyciu szamponu i odżywki w porównaniu do szamponu bez składników kondycjonujących).
SPOSÓB UŻYCIA: Nanieś na mokre włosy, spień, a następnie spłucz. W razie kontaktu z oczami, natychmiast przemyć je wodą.
SKŁAD: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycol Distearate, Sodium chloride, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Acrylates/Beheneth-25 Methacrylate Copolymer, Amodimethicone, C10-40 Isoalkylamidopropylethyldimonium Ethosulfate, Carrageenan, Cetrimonium Chloride, Citric acid, Cocamide MEA, Dimethicone, Dimethiconol, Dimethyl Palmitamine, Dipropylene Glycol, Disodium EDTA, Gluconolactone, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydrolyzed Keratin, Laureth-23, Laureth-4, Methylarachidic Acid, Methylisothiazolinone, Mica, Parfum, PEG-4, PEG-45M, Phenoxyethanol, Poloxamer 407, PPG-12, Propylene glycol, Silica, Sodium benzoate, Sodium hydroxide, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium sulfate, Styrene/Acrylates Copolymer, TEA-Dodecylbenzenesulfonate, TEA-Sulfate, Trehalose, Trideceth-12, Xanthan gum, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Hydroxycitronellal, Linalool, CI 77891.
POJEMNOŚĆ: 250 ml
Mamy 12 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: obecnie w promocji w Rossmannie za 14,99 zł (cena regularna to 21,99 zł). Ja swój dostałam wraz z informacją o kolejnej edycji Meet Beauty. Muszę się Wam pożalić, że jestem mega zła na tą datę (21-22.04.)... Chciałabym/musiałabym być wtedy w trzech miejscach naraz. Na konferencji, weselu i na uczelni. Czemu to się tak złożyło? :(
OPAKOWANIE: miękka, plastikowa tuba zamykana na klik. Na wyjazdy nie polecam jej zabierać. Nie wiem czy pamiętacie, ale na ig i fb (zapraszam oczywiście do obserwowania mnie tam;)) pisałam Wam, że szampon wylał mi się w paczce. Tak w ogóle czy tylko mi czerwone opakowania kosmetyków do włosów kojarzą się z przeznaczeniem do włosów farbowanych? :D Tutaj też myślałam, że tak będzie i szampon od razu powędruje do mamy a tutaj wyszło zupełnie coś innego. Oczywiście mamie nie zabraniam go używać ;) 
KOLOR: biały perłowy.
KONSYSTENCJA: dość rzadka, ale szampon dobrze się pieni i nie trzeba go dużo nakładać.
ZAPACH: kremowy, delikatny.
DZIAŁANIE: myłam nim włosy codziennie i tak od mycia do mycia było ok. Jednak do przetrzymania na drugi dzień włosy się nie nadawały. Jednak takie moje włosy już są... Szampon dawał radę ze zmywaniem oleju (olej z henny Beaute Marrakech). Nie plątał też jakoś mocno włosów. Ułatwiać rozczesywania nie ułatwiał, ale ogólnie nie było tak źle. Zawsze po myciu używam odżywki lub maski. Szampon bez większego szału, ale bublem nazwać go nie mogę. Przeciętniaczek.

Mieliście go? Co sądzicie?

24 komentarze:

  1. Ja uwielbiam linię ogórkową do ciała tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nic z niej nie miałam, ale będę musiała sprawdzić bo brzmi ciekawie :)

      Usuń
  2. i teraz się zastanawiam: mam go czy już zużyłam:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sklad niestety nie powala :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam i jakoś mnie nie zaciekawił :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty do włosów Dove jakoś dobrze u mnie nie działają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się bardzo dobrze spisać ten szampon, słyszałam o nim fajne opinie :*

    luxwell99.blogspot.com/2017/12/a-moment-of-peace.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy szamponu tej marki ale chyba nie żałuję;)

    Zapraszam do siebie na nowy post
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dawno nie miałam kosmetyków tej marki ;)

    Ps. Dziękuje za odwiedziny i pozostawienia komentarza, zawszę odwdzięczam się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nie miałam szamponu z dove,chyba wole bardziej naturalne lub delikatne

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię produkty Dove, zwłaszcza do ciała, do włosów u mnie się nie sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam i bardzo go lubię :) na moich włosach wysokoporowatych sprawdził się idealnie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś go używałam i mam podobne odczucia do Twoich - szampon jak szampon :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)