9/12/2013

problem z aparatem + chwilowe pożegnanie

Chciałam dodać notkę zakupową, podłączam aparat do komputera i nie działa ;/
Nie mogłam zdjęć zrzucić :(
A moje nowości to:

- buty
- 2 bluzki
- boski zielony lakier (nie pomyślałabym, że będę kiedyś chodzić z zielonym lakierem a dzisiaj po powrocie do domu od razu nim pomalowałam paznokcie, tak mi się spodobał :) - Mama go wynalazła :))
- płyn micelarny bebeauty
- balsam do włosów Nivea flexible curls
- maseczka do twarzy AA (ta sama co w rozdaniu była)
I jeszcze tak dla wszystkich w domu wybrałam szampon. Nivea z melisą cytrynową. Świetnie pachnie :)

I tak jak pisałam w notce rozdaniowej znikam na jakiś czas. Jednak wracam po 29 a nie 30 września.
Może jak uda się ogarnąć coś z tym aparatem to po powrocie pokażę te kupione rzeczy.

Dziękuję pierwszym obserwującym za zaobserwowanie mojego bloga.
Wyszło trochę masło maślane, ale i tak dziękuję :)

I dziękuję za przemiłą notkę Nessie i Belli :) Tak jakoś miło mi się zrobiło jak czytałam :)

A Wam wszystkich życzę miłego i udanego blogowania :)

Pa:*

9 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)