6/03/2014

Lakier do paznokci Softer Pro Acitve nr 65

 Mój drugi Softer, z którym były problemy żeby uchwycić jego prawdziwy kolor.
Tak w porównaniu ze zdjęciami to w realu kolor jest trochę przytłumiony, ale ma w sobie coś miękkiego, trochę satynowego - o ile tak to mogę określić.

Na zdjęciach w duecie z Vipera Roulette nr 35

Trochę informacji:

I tak jak jest napisane na buteleczce potrzebne są 2 warstwy dla dobrego pokrycia bez prześwitów.
Pędzelek:
Jeden z wygodniejszych jak dla mnie.
Bardzo łatwo się zmywa, nie barwi płytki.
Trwałość: 3 dni z lekko startymi końcówkami.
Reszta zdjęć:

softer pro active nr 65

Pomysł na połączenie zaczerpnięty z Lakierowego Abecadła. Tylko mój niebieski z innej firmy ;d

Co sądzicie? 

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten odcień niebieskiego i do tego to połączenie z topem. Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radość za niewielkie pieniądze :) Zapomniałam dodać, że kosztował 4 zł.
      Właśnie podobne połączenie zauroczyło mnie u Izy:)

      Usuń
  2. Śliczny ten kolorek - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)