8/27/2013

Ostatnio zużyte/zakupy/wygrana

Ostatnio zużyte
Od lewej:

- Oczyszczająco-nawilżający krem na dzień i na noc z olejkiem z drzewa herbacianego i rozmarynu Oriflame  (75 ml)- lekki, szybko się wchłania, nawilża, efektu oczyszczenia nie zauważyłam. Moje drugie opakowanie. Aktualnie używam Garnier Hydra Adapt.
- normalizujący żel-peeling oczyszczający skóra mieszana i tłusta bebeauty (150 ml) - kupiony w Biedronce. Niepierwsze i nieostatnie opakowanie ;d Oczyszcza, nie podrażnia, skóra się po nim nie świeci. Jest tani :)
- Garnier czysta skóra tonik ściągająco-oczyszczający cera tłusta ze skłonnością do niedoskonałości (200 ml) - kupiony w Biedronce. Z tego co jest na opakowaniu napisane to u mnie tylko oczyszcza. Jest tam jeszcze napisane, że widocznie matuje i zwęża pory - u mnie tego nie zrobił.

Spodobał mi się pomysł z denkami, które widziałam już na kilku blogach.
Myślę, że od września też zacznę praktykować :)

Zakupy
- Synergen sweet touch peelnig do codziennego stosowania do skóry wrażliwej (150 ml) - Rossmann, cena: 7,99 zł. Zapach to ma świetny. Taki owocowo-miętowy. Przebija się przez inne zapachy: szamponu, płynu do kąpieli itp.
- Synergen płyn do mycia twarzy (200 ml) - Rossmann, 6,49 zł. Wygodny bo można go używać jak toniku.
- Krem do stóp Ziaja na pękającą skórę pięt (60 ml) - Rossmann, 4,99.
- olej rycynowy (30 g) - Apteka Bliska, 4,97.

Wygrana w konkursie
chwalę się ^^
Wzięłam udział w konkursie na fanpage'u Herbatint. Wygrać mogło 10 osób. Zawsze to jakieś szanse ^^
W ogóle to o mały włos bym tego nie dostała. 19 sierpnia było ogłoszenie wyników. Mi to tylko gdzieś na tablicy fb mignęło i widać było tylko trzy pierwsze osoby (post z rozwinięciem - zobacz więcej). A, że nie miałam w powiadomieniach, że ktoś użył mojego imienia i nazwiska to pomyślałam, że nie zostałam wylosowana. Ale 22. coś mnie tknęło i zajrzałam na tego fanpage i się okazało, że jestem w tej dziesiątce :) A powiadomienia nie było bo imiona i nazwiska nie były linkowane ^^
A to było do wygrania:
- królewska odżywka z aloe vera 15 ml
- szampon normalizujący z aloe vera 15 ml
W kopercie była jeszcze ulotka z farbami, ale to mnie akurat nie interesuje.
Póki co nie mam zamiaru farbować.

Mała rzecz a cieszy :) Ostatni raz kiedy coś wygrałam to konkurs na najładniejszy strój na balu przebierańców w podstawówce w 4 czy tam 5 klasie.

I jeszcze dzisiejsze pazurki :)
Lakiery:
- Wibo lovely nr 301 - dwie warstwy
- moje nieudolne białe kropki to Bell french chic Art Cover nr 59
- Carla ultraviolet top coat nr 20 - jedna warstwa. Pożyczyłam od Mamy. Zobaczę ile wytrzyma ;d

Dobranoc :)

2 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej ;) Jestem ciekawa tego płynu do mycia twarzy Synergen - czy on jest też na niedoskonałości? Będę czekać na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) według producenta ma zwężać pory, oczyszczać i zapobiegać powstawaniu nowych zanieczyszczeń. Postaram się jakiś czas coś napisać :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)