8/15/2013

Bransoletki z muliny

Rzeczy potrzebne do zrobienia bransoletek:
Agrafka, nożyczki, mulina
Mulina, nożyczki, agrafka
Oczywiście agrafka nie każdemu jest potrzebna. Ja używam jej dla wygody.
Przypinam ją z muliną do spodni w okolicy kolana i plotę :)
Ale zawsze można "wykorzystać" inną osobę, która potrzyma nam nitki.

Ukośne paski

Bransoletki z muliny

Jodełka

Bransoletka z muliny jodełka

Korkociąg

Warkoczyki


Przykładowo na ręce:

Ukośnych pasków nauczyła mnie siostra, jodełki i korkociągu nauczyłam się z podanych wyżej linków, warkoczyka chyba mama mnie nauczyła, ale to w wersji na włosach a ja przeniosłam to na bransoletki :)

 Dodam jeszcze coś o długościach nitek:
- do jodełki i ukośnych pasków każdą nitki odmierzam od czubków palców do szyi
- do korkociągu jedną na obwód nadgarstka + trochę i drugą taką dosyć długą (żeby bransoletka była grubsza można wziąć kilka nitek)
- do warkoczyka nitki na obwód nadgarstka + trochę

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)