11/02/2018

Co się działo w październiku?

  • Pimpek, ja, spacer - połączenie idealne :D
  • Październik miesiącem zespołu Retta.
  • Trzecie urodziny mojej chrześnicy. Chciałabym zobaczyć minę pani, która wydawała ten tort :D Myślała, że zaszła pomyłka z tym Spidermenem ;)
  • Znowu robiłam ciastka owsiane xD
  • Drugi rok studiów czas zacząć ;) Zajęcia są już bardziej w klimacie mojej specjalizacji. Nie to co na pierwszym roku, że praktycznie wszytko było związane z typowym dziennikarstwem a nie social mediami. Tylko szkoda mi że zostaliśmy rozdzieleni ze specjalizacją dziennikarską. Brakuje mi ludzi z tamtej grupy a jak zdarzy nam się minąć na korytarzu to cud.
  • Pimpek i jego ulubiona koleżanka Kaja :)
  • Na Facebooku i Instagramie przedstawiłam Wam nowego członka rodziny to tutaj też muszę :D Poznajcie Wieśkę :)
  • Tacy grzeczni kiedy śpią xD Pimpek na drugim zdjęciu mnie rozbraja :D <3
  • Towarzysze książki :D
  • Zadomowiła się :D mój fotel szczególnie polubiła. I legowisko Pimpka haha
  • Kawka w Giżycku w Lokal25 ;) Była jeszcze szarlotka z lodami <3
  • A to u mnie ;) w sensie, że w pracy.
  • Dotarłam na studia :D
  • Kiedy jeden wykładowca zdradzi, że drugi ma urodziny :D
  • A w takich warunkach leciałam na tramwaj żeby dotrzeć na angielski...
  • Uwaga, uwaga! W październiku trzy razy pomalowałam paznokcie haha
  • Randka w ciemno :D
  • Pierwsze zdjęcia Wieśki. Kij z tym, że prawie na końcu wpisu xD
  • Zdory, Warszawa czy Zdory? :D
  • Spacerki <3
Najwięcej serduszek na Instagramie zdobyło zdjęcie:




Chcę Wam jeszcze pokazać dzisiejszą niespodziankę od @targi_beauty_days. Dziękuję😙 🔆Rosadia Płyn micelarny/ tonik/ mgiełka 3w1 🔆Aloesove płyn micelarny 🔆Vianek odżywcza pomadka ochronna 🔆2 próbki kremu pod oczy Sylveco 🔆2 zaproszenia na targi w przyszłym roku - to mam już 3 bo niedawno dostałam jedne z gazetami. 🔆3 ulotki gdzie można sprawdzić swój typ cery. - Znacie te kosmetyki? - U Was też pada i wieje?💦 U mnie do tego prąd wyłączony od 11... - #nowości #targibeautydays #beautydaysblogger #beautydays #nowościkosmetyczne #Rosadia #płymmicelarny #tonik #mgiełka #aloesove #vianek #pomadkaochronna #odżywczapomadkaochronna #bezprądu #brakprądu #zaproszenia #ulotki #targikosmetyczne #targifryzjerskokosmetyczne #targifryzjerskie #polskamarka #polskiekosmetyki #kosmetyki #cosmetics
Post udostępniony przez Justyna Krajewska (@blogzmojejstronylustra) 8 o 10:12 PDT

 5 najchętniej czytanych wpisów na blogu:

  1. Nowości września
  2. NIVEA Antyperspirant w sprayu Black&White Invisible
  3. Co się działo we wrześniu?
  4. Petal Fresh Szampon zwiększający objętość włosów Rozmaryn i Mięta
  5. City Lover, czyli oczyszczająca maseczka w płacie od MUJU
Może jeszcze na koniec zaznaczę, że już nie należę do Przyjaciółek Nivea. Zostałam wyrzucona za słabe wyniki bloga.

Co się u Was wydarzyło ciekawego w październiku? I życzę udanego listopada. Mi ten miesiąc kojarzy się najgorzej w porównaniu do całego roku. Mam takie ponure skojarzenia. Chociaż w tym roku pogoda póki co dopisuje, ale mi ostatnio wszystko beznadziejnie się kojarzy.

34 komentarze:

  1. Śliczna ta kicia, a pierwsze zdjęcie z Pimpkiem the best :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieśka zdecydowanie wygrywa ten wpis ♥ No niestety Pimpek musi wybaczyć, jak dla mnie koty rządzą!! :D Nie bez powodu mówi się, że większa internet składa się w 90% z kotów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Pimpek ma konkurencję ;D To ja i tak częściej psy oglądam ;D w ogóle Wieśka to pierwszy kot w moim życiu, ale to tata swoje marzenie spełnił :)

      Usuń
  3. Ojojojoj, listopad nie może być najgorszy, masz się uśmiechać, mile go spędzić i nie być w ponurym nastroju! Fajnych przyjaciół ma Pimpuś ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zwierzaki, ale dla mnie Pimpek wygrywa :D. Nawet nie wiedziałam, że z tych przyjaciółek wyrzucają za "słabe wyniki bloga", ja się tam nawet nigdy nie zgłaszałam, ich przyjaciółką raczej nigdy nie będę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Pimpuś <3
      No ja się przekonałam na własnej skórze. Jakiś czas temu poprosili o statystyki jednego wpisu i teraz papa i że niby liczą, że za jakiś czas wrócę. Nie mam już takiego zamiaru ;D

      Usuń
  5. Jakie kochane zwierzaczki :)
    Sporo się działo u CIebie, i super kolorek pazurków :)

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieśka wygrywa:) Przecudna, pomiziałabym to puszyste futerko:) ach jak ja kocham koty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też było fajnie, dużo dobrego się działo i mam nadzieję, że w listopadzie będzie równie miło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie zwierzaczki. Mam słabość do nich.
    Mam akurat dwa kochane pieski, co prawda staruszki już ale są.
    Dom bez zwierząt jest smutny.

    OdpowiedzUsuń
  9. masz mega urocze zwierzaki :)
    super podsumowanie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię czytać takie podsumowania i żałuję, że nie mam czasu na takie notki u mnie na blogu ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że te wpisy spotykają się z takim fajnym odbiorem :) Sama lubię takie przeglądać i szkoda, że nie masz na nie czasu :(

      Usuń
  11. Zwierzaki zdecydowanie są najlepsze, jak ich nie kochać 😍
    Pogoda faktycznie nienajlepsza, no i szkoda że grupa na studiach nie jest już razem :( Być może będziecie mieli jeszcze okazje do spotkań :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)