6/04/2018

Co się działo w maju?

zachód słońca w Ełku
  • Maj rozpoczęty małym wypadem do Ełku. Zdjęcie zrobione już w drodze powrotnej xd
  • Najpierw poszliśmy na lody. Mądra ja od razu wyrzuciłam serwetkę i zaraz lód skapnął mi na bluzkę xD W kinie byliśmy na "Avengers: Wojna bez granic". Dziwne uczucie miałam gdy następnego dnia natknęłam się na artykuł, że gdzieś zagranicą mężczyzna zmarł na seansie tego filmu.

  • Jadąc na studia czekolada musi być :D Milka przeważnie <3

  • widok z Pałacu na Warszawę. Przed warsztatami z Beauty by Bloggers z koleżanką próbowałam rozkminić gdzie jest Sound Garden Hotel. W mapach znalazłam, że na przeciwko Novotelu, który widać z lewej strony ;D

  • Maj pod znakiem rowerów. Tutaj widok ze śluzy w Kwiku.

  • Rowery ;D
Kwik śluza
  • Ostatnio znów zachciało mi się jeździć na rolkach... Ładnych parę lat nie jeździłam, ale chyba trzeba odłożyć kaskę i wrócić do tego :)

Kociołek Szlachecki plaża
  • Plaża w Kociołku Szlacheckim. Oczywiście wypad na rowerach. Mówiłam Wam kiedyś, że moja mama to praktycznie wszędzie rowerem jeździ? :D Odchodząc na emeryturę dostała medal/odznakę za to :) Fajna pamiątka. 

  • Bo ja bez trampek to nie mogę :D Tylko jakoś rok temu przerzuciłam się z takich za kostkę na te przed kostkę. Tzn. mam te za kostkę, ale jednak najczęściej chodzę w tych ze zdjęcia.

  • To też jeszcze z Kociołka. Jakaś koścista ta moja ręka wyszła xD

  •  Kurki się zaczęły. Tutaj to "garstka", ale teraz już sporo można ich uzbierać. Jednak jeśli nadal będzie tak sucho to i z kurkami będzie słabo.
  • Spacer.
  • Pierwsza truskawka z ogródka <3
  • Ja czytam a Pimpek o :D 




  • To co niepodpisane to moje Zdory :D
  •  Gdy za oknem coś się dzieje a Pimpek nie może zobaczyć ;D
  • Faza na Tymbarka o smaku kiwi trwa <3 Macie swój ulubiony smak? Rok temu najczęściej kupowałam pomarańczę z brzoskwinią.
  • Opalanie w domu na dywanie? Kto Pimpkowi zabroni :D
pies ze schroniska
  • Model <3
  • Książka na studia "do przejrzenia". Ponad połowę przeczytałam i mam zamiar skończyć. "Wolne słowo. Dziesięć zasad dla połączonego świata" Timothy Garton Ash. Listonosz przyniósł mi ją do pracy to szef się śmiał, że jej do domu nie doniosę bo taka gruba xd Jak widać dałam radę!
  • Spacer.
  • Wizyta u lekarza, czekanie i dziwne rozdawanie numerków. Tutaj pisałam co i jak.
tort komunijny
  • Komunia mojego siostrzeńca.
warsztaty dla blogerów
jezioro Seksty Zdory
  •  Zdory i jezioro Seksty.
jezioro w Zdorach
  •  Tutaj też.
winniczek
  • Ślimak, ślimak pokaż rogi...
  •  Bo w Kobiecej Foto Szkole tematem instawtorku były kwiaty i tak wyszło...

  • Drugi zjazd w maju. Nie ma to jak ruszyć 200 km od domu, nie sprawdzić pogody, nie zabrać kurtki/parasolki (parasolki praktycznie nigdy nie noszę xd). Na szczęście jak już z dworca miałam dostać się na uczelnię to już nie padało.
  • W ogóle to przed Pałacem Kultury zrobiło się zielono, ale kolejnej palmy nie rozumiem...
  • Zajęcia ze znajomości muzyki :D i tak mogę studiować.
Warszawska palma
 Najwięcej serduszek na Instagramie zebrało zdjęcie:

Hej, hej☺ Wczoraj późno wróciłam z warsztatów Beauty by Bloggers. Nie wyrobiłam się na mój ostatni autobus i musiałam trochę improwizować. Autobus o 18 a ja na dworzec dotarłam o 18.03 i jeszcze kwestia dojścia na odpowiednie stanowisko😂😂 - @chiodopro zdobienie paznokci💅 @paese.cosmetics makijaż a raczej fajne triki makijażowe😉💄 @paulmitchellpolska i @lukiur stylizacja włosów💇 Mała relacja na blogu pewnie się pojawi😉 - Dziewczyny @ilovedotsblog @iamilonac i pozostałe, których IG nie ogarnęłam, ale mam nadzieję, że się odnajdziemy dziękuję za świetne towarzystwo❤ I te sytuacje "znam Twojego bloga/obserwuję Cię na instagramie, ale nie wiedziałam, że to Ty"😂❤ - Wszystkim życzę udanego poniedziałku! Ja mam dzisiaj wolne tak na moje szczęście po wczorajszym dniu😄 - #warsztatybeautybybloggers #beautybybloggers #warsztatydlablogerów #warsztatyblogerskie #soundgardenhotel #chiodopro #paese #PaulMitchell #paulmitchellpolska #zdobieniepaznokci #trikimakijażowe #stylizacjawłosów #polskablogerka #beautybloggers #polskadziewczyna #polishwoman
Post udostępniony przez Justyna (@blogzmojejstronylustra)

Piątka najchętniej czytanych wpisów na blogu:

10 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)