3/30/2018

Nowości marca

Koniec marca - czas  na przegląd nowości. Zapraszam!

Rossmann

Promocja 2+2 na produkty do włosów:
  • Szampon do włosów Petal Fresh Tea Trea - 22,99 zł - na blogu jest recenzja odżywki w tej samej wersji.
  • Odżywka do spłukiwania Garnier Fructis Grow Strong wzmocnienie włosów - 10,99 zł.  
  • Maska Garnier z tej samej serii co odżywka - 17,79 zł
  • Szampon do włosów farbowanych Garnier Color Resist dla mamy - 13,59 zł

Za całą czwórkę zapłaciłam 40,78 zł.
 Kiedy masz już ulubieńca w danej kategorii, ale nie możesz się powstrzymać przed wypróbowaniem czegoś nowego :D Tym bardziej, że ta nowość jest tańsza od ulubieńca :D
  • Żel do golenia Venus do skóry wrażliwej z ekstraktem z aloesu - 8,69 zł w Rossmannie.
  • AA Vegan Matt podkład matująco-witalizujący 104 medium beige - 9,99 - jednak zdecydowałam się wypróbować nowość ;)
  • For Your Beauty gąbki do makijażu - 8,49 - tak na przekór jajkom ;) a na serio cenowo wyszło taniej za 6 trójkącików niż jedno jajko. Jeszcze dodatkowo są w fajnym plastikowym pudełku. Może nawet później do czegoś je wykorzystam.
Pewnie już wiecie, że w kwietniu będzie promocja -55% na produkty do makijażu? ;D

 Przyjaciółki Nivea

Lekkie musy do pielęgnacji ciała: dzika malina z białą herbatą i świeży ogórek z herbatą matcha. Którą wersję byście wybrali? Ja malinę podarowałam mamie a sobie zostawiłam świeży ogórek.

 I na koniec dwie wygrane w konkursach z okazji Dnia Kobiet. Oba na Instagramie.

Miya

 Od dłuższego czasu chodziły za mną kosmetyki tej marki i proszę bardzo! Udało się wygrać.
  • mySUPERskin lekki olejek do demakijażu i oczyszczania (twarz, oczy, usta)
  • myBEAUTYessence aktywna esencja w lekkiej mgiełce (twarz, szyja, dekolt)
  • myPOWERelixir serum rewitalizujące

Uzdrowiskowe Spa

Tutaj była możliwość dowolnej ilości zgłoszeń. Dodałam tylko jedno. W sumie to zawsze tak robię jeśli nawet jest możliwość dodania większej ilości. Poszczęściło mi się ;)
W marcu na kosmetyki wydałam 67,95 zł. W lutym było to tylko 6,69 zł.
Dodam, że kupiłam jeszcze sukienkę na wesele. W kwietniu pewnie pokażę ;) i miałam jeden nieplanowany wydatek - ładowarka do telefonu. Wybrałam się do Warszawy bez ładowarki i powerbanka a mój telefon jeden dzień wytrzymuje...

Coś ciekawego wypatrzyliście w moich nowościach? Co Wy ciekawego ostatnio kupiliście?

36 komentarzy:

  1. dzika malina z białą herbatą - brzmi kusząco

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam żadnej odżywki ani maski do włosów od Fructis :D Kiedyś było o nich głośno, chyba muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O samym Fructisie nie pamiętam żeby było głośno, ale jak zaczynałam blogowanie popularna była Odzywka Garnier ultra doux z awokado ;D

      Usuń
  3. Miałam te gąbki mnie też skusiły ceną :) na poczatku wydawały mi się super, ale po jakimś czasie strasznie się zniszczyły :/ nie dało się nimi dobrze nałożyć podkładu i dokładnie umyć :/ mam nadzieję, że u Ciebie będzie lepiej :) ostatnio bardzo głośno o rzeczach od Babuszki Agafii i sama się skusiłam na jedną maskę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak każda kiedyś musi się zniszczyć ;)
      Mi są znane od kilku lat :) Na jaką?

      Usuń
  4. miya też bym przygarnęła, a mi nigdy nie udaje się wygrać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe te nowości! :) Petal Fresh spowodował u mnie niesamowity łupież :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszą mnie te musy nivea, kosmetyki miya i mydło cedrowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same ciekawe rzeczy ;D Recenzja musu ogórkowego niedługo się pojawi.

      Usuń
  7. U mnie marcowe nowości to będzie tasiemiec :P trochę Ci zazdroszczę kosmetyków Miya, ale zarazem bardzo się cieszę, że to właśnie Tobie się poszczęściło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super że poznasz kosmetyki MIYA ja już od dawna się na nie czaję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z promocji na szampony też nie mogłam nie skorzystać :) Gąbeczki z For You Beauty kiedyś używałam do makijażu i były spoko - teraz używam ich do paznokci i też są spoko :) Pudełeczko mają faktycznie bardzo fajne i można je potem wykorzystać na różne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku tego nie planowałam, ale w końcu wyszło jak wyszło haha
      Ja do tej pory kupowałam ich jajeczka, teraz postawiłam na te gąbeczki. Póki co używam pierwszej i jest ok :)

      Usuń
  10. Gratuluję wygranych :)
    wszystkie produkty fajne, a najbardziej chyba ciekawi mnie ta seria Vegan z AA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Podkład fajnie matuje, ale dla mnie mógłby być troszeczkę jaśniejszy ;)

      Usuń
  11. Fajne nowosci. Lubie produkty z Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na promocji na szampony się pohamowałam i nic nie kupiłam ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuszą mnie kosmetyki Miya ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam odżywki z Petal Fresh! Również mam tea tree i sprawdza mi się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miya- mam krem nawilżający w takiej niebieskiej tubce, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranych!

    No i fajnie wygląda Twój zestaw nowości.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miya zazdroszcze! Bo te esencję bym akurat próbowała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)