3/19/2018

Neutrogena grejpfrutowy żel do mycia twarzy Visibly Clear

neutrogena visibly clear pink grapefruit
 
Orzeźwiający żel do codziennego mycia twarzy dla świeżo i zdrowo wyglądającej skóry każdego dnia.
  • Formuła z technologią MicroClear głęboko oczyszcza i pomaga eliminować pryszcze i wągry.
  • Odświeżający żel łagodnie oczyszcza skórę bez wysuszania, podczas gdy nuta różowego grejpfruta pobudza zmysły i daje uczucie przyjemnego odświeżenia.
SPOSÓB UŻYCIA: rano i wieczorem wmasować w wilgotną skórę twarzy, następnie dokładnie spłukać. Unikać kontaktu z oczami. W przypadku kontaktu z oczami, dokładnie spłukać wodą. Tylko do użytku zewnętrznego.
SKŁAD: Aqua, Sodium Laureth Syulfate, Propylene Glycol, Lauryl Glucoside, Siodium Lauroamphoacetate,Cocamidopropyl Betaine, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Salicylic Acid, Benzalkonium Chloride, C12-15 Alkyl Lactate, Cocamidipropyl PG-Dimonium Chloride, Phosphate, Citrus, Grandis Fruit Extract, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate, Polysorbate 20, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Citric Acid, Sodium Citrate, Parfum, CI 16035, CI 60725
POJEMNOŚĆ: 200 ml
CENA: kupiłam w Rossmannie za 14,99 zł. Jego cena regularna to 19, 99 zł a obecnie jest w promocji i kosztuje 13,99.

 
OPAKOWANIE: plastikowe, przezroczyste dzięki czemu śledzić zużycie żelu. Zakończone pompką, która całkiem szybko odskakuje i póki co się nie zacina jestem w połowie opakowania).


KOLOR: jak widać różowy.
KONSYSTENCJA: żelowa, niezbyt gęsta.
ZAPACH: jeśli znacie żele pod prysznic czy balsamy do ciała o identycznym zapachu to informujcie! Uwielbiam go! Orzeźwiający! Grejpfrutowy! Po prostu cudowny. Szczególnie świetnie sprawdza się rano gdy potrzebuję rozbudzenia. Od razu stawia na nogi ;)
DZIAŁANIE: zachwycałam się nad zapachem a co z działaniem? Już informuję, że również jestem zadowolona! Rano jedna pompka dla odświeżenia i oczyszczenia skóry i jest super czyściutka bez uczucia ściągnięcia. Wieczorem dwie porcje i fluid czy podkład znika do zera również bez uczucia ściągnięcia. Nawet pory po jednorazowym myciu są zadowalająco oczyszczone. Czystość, orzeźwienie, brak ściągnięcia skóry, cudny zapach. Czego chcieć więcej? Szczerze to ja mam już chrapkę na dwa inne żele Neutrogeny: Visibly Clear Spot ProofingPore&shine. Znacie któryś z nich? Co sądzicie?

22 komentarze:

  1. nie znam tego żelu, przyznam, że nie zwróciłam na niego uwagi w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze niczego tej marki, a widzę, że szkoda - wszystkie żele mnie ostatnio ściągają. Koniecznie muszę go mieć. Zapach kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś kiedyś miałam krem do ciała, ale jego akurat nie polubiłam. Ten żel jak dla mnie mega! Może akurat Tobie reż pod pasuje :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny produkt. Ogólnie lubię neutrogena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecasz jakieś konkretne kosmetyki? U mnie póki co 1 do 1. Jeden bubel i jeden hit :)

      Usuń
  4. Ja jako fanka naturalnej pielęgnacji się na niego nie skuszę, ale bardzo się cieszę,że Tobie służy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam jeszcze produktów tej marki. Dobrze, że jesteś zadowolona z żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak pachnie ten zel. Nie mialam go jeszcze, ale chetnie wyprobowalabym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam te nowe serie od Neutrogena i tak się zastanawiałam nad ich zakupem :) uwielbiam takie cytrusowe zapachy więc pewnie się skuszę skoro jest na promocji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten żel to nie taki nowy ;D Warto skorzystać z promocji bo żel przyjemny :D

      Usuń
  8. Skuszę się ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Neutrogena jako firma mnie nie przekonuje i na pewno się nie skuszę na ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy to nie jest tak, że osobom młodym jest to zbędne? Ile młodych dziewczyn może mieć suchą skórę? Nie lepiej nawadniać się zdrową żywnością? Nie da się tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ma żywność do tego wpisu? Oczyszczanie twarzy w każdym wieku jest potrzebne...

      Usuń
  11. Niestety żel mnie pieczę i nie wiem czym jest to spowodowane jeśli ktoś wie o co może chodzić to proszę odpowiedzieć na ten komentarz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)