1/09/2018

Grudzień kulturalnie

Czas na pierwsze grudniowe podsumowanie. Kulturalnego miesiąca daawno nie było. Ostatnio zabrałam się za ocenianie na bieżąco filmów na filmwebie (jeśli chcecie to dodawajcie - morelka_94), w grudniu byłam na koncercie, piosenki do męczenia również znalazłam ;)

Zacznę oczywiście od koncertu <3
 Drugi raz wybrałam się na grudniowy koncert Cree i Dżemu w Stodole.
Cree w stodole 2017
Dżem grudzień 2017
Co prawda tym razem trochę się zdenerwowałam częstym wychodzeniem Macieja ze sceny... I myślałam, że tak jak rok temu oba zespoły zagrają razem. Niestety tak nie było. Jednak gardło trochę zdarłam ;)

Moje muzyczne odkrycia (czyli zapętlone piosenki :D):

Enej już jakiś czas temu poszedł u mnie w odstawkę, ale jednak ta piosenka mocno wryła się w głowę :D

Filmy

Tego było sporo, ale szczególnie chcę Wam polecić "Pitch Perfect" 1 i 2. Trzecią część jeszcze w kinach można zobaczyć. Ja w tym mi najbliższym nie zdążyłam xd ale kiedyś nadrobię. Polecam jeszcze jeden film z listopada, który zapadł  mi w pamięć - "Bez miłości ani słowa".

20 komentarzy:

  1. Na koncert Dżemu bym się wybrała :)
    Poza tym ostatnio tez obejrzałam Pitch Perfect i muszę ogarnąć 2 część Ogólnie to nie wiem jak mogłam tego nie znać wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkasz w Warszawie to co Ty! Mój to był trzeci koncert, w Warszawie drugi.
      Ooo proszę! To teraz jeszcze do kina na trójkę :D

      Usuń
  2. Uwielbiam Dżem <3. Zazdroszczę koncertu, sama bym się chętnie wybrała :D. Happysad nieziemski jak zwykle, jak i ta zespołu ,,Lasery". Nigdy ich nie słyszałam ale nutką niczego sobie.
    Pitch Perfect jest gdzieś daleko na mojej liście must watch ;D
    Pozdrawiam!
    Sowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój trzeci koncert Dżemu :) Lasery kojarzą mi się z reklamą, ale nie pamiętam jaką xd Innych utworów nie znam.
      Filmy polecam!

      Usuń
  3. Oglądałam Pitch Perfect część pierwszą i drugą, lekki i mega przyjemny film, zapadł mi w pamięć utwór z tego filmu "Cups" Anny Kendrick :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję możliwości bycia na koncercie Dżemu, wiadomo jednak, że to już nie jest to samo co z Ryskiem :/

    luxwell99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam piosenkę "zagubiony" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pitch Perfect bardzo fajny, lajtowy film :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię takie koncert. A na Dżem chętnie bym poszła

    OdpowiedzUsuń
  8. Filmu "Pitch Perfect" nie widziałam, muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)