1/31/2018

Grudniowe nowości

Wiem, wiem... Ostatni dzień stycznia a ja tu jeszcze z grudniowymi nowościami.
Styczniowe postaram się szybciej ogarnąć ;)

 Przyjaciółki Nivea/Oriflame/Rossmann

Przyjaciółki Nivea

Rossmann

  •  Carmex sztyft - 10,69 - skończył mi się w wersji mango. Teraz postawiłam na granat😍
  • Nivea jagodowy balsam do ust - 7,59 - to tak na domowy użytek.
  • Isana żel pod prysznic witaminy i jogurt - 2,29
  • Isana szampon do włosów 7 ziół - 2,69
Żel i szampon to miniaturki. Chciałam kupić małe buteleczki na wyjazdy, ale w Rossmannie były tylko takie 100 ml, te tutaj mają 50 ml.
 Wpadłam do Rossmanna po krem do rąk... W promocji wypatrzyłam czarne mydło White Flower's, które chciałam bardzo wypróbować. Kupiłam jeszcze książeczkę dla chrześnicy. I weź tu człowieku (blogerko😂) wejdź po jedną rzecz do drogerii...
  • Isana krem do rąk Almond Dream - 4,39
  • White Flower's czarne mydło - 18,39
  • Maszynki Isana

 Biedronka

Wpuścić mnie do Biedronki😂 Waciki i zmywacz do paznokci zawsze się przydadzą. Dodatkowo maseczka do twarzy Purederm czekoladowo-kakaowa.

 CCC

Coś około 120 zł? Już nie pamiętam ;D

 Współpraca z hi grupa

Ambasadorka LPM

 Drugi raz zostałam ambasadorką Le Petit Marseillais. Do testów dla mnie i przyjaciółki otrzymałam:
Paczką podzieliłam się z siostrą❤ U mnie został dezodorant Kwiat Pomarańczy i żel Biała brzoskwinia i nektarynka.

Testuję z Twoim Źródłem Urody

❤Do tego otrzymałam:
  • Miniaturka szamponu do włosów z dziką różą
  • Multi-odżywcza maska do twarzy z rokitnikiem Cosnature
  • Dzienny krem z goji Bjobj x2
  • Krem do do twarzy z kwasem hialuronowym Bjobj skóra dojrzała x2
  • Krem do twarzy z chabrem do skóry suchej Bjobj x2
  • Egzotyczny żel pod prysznic Bjobj x2
  • Krem nawilżający Alva x2
  • Krem pod pod oczy Cosnature x2 - te próbki już kiedyś miałam.
  •  Odżywka nawilżająca z dziką różą Cosnature
  • Szampon zwiększający objętość włosów z owocem granatu Cosnature
  • Miniaturka szamponu z dziką różą
  • Multi-odżywcza maska do twarzy z rokitnikiem Cosnature
  • Dzienny krem z goji Bjobj x2
  • Krem do twarzy z chabrem do skóry suchej Bjobj x2
  • Krem do twarzy z kwasem hialuronowym x2
  • Krem nawilżający Alva x2
  • Egzotyczny żel pod prysznic Bjobj x2
  • Szampon do włosów Bjobj x2

Co znalazłam pod choinką?

Piżamkę (spodnie 3/4 i koszulka na krótki rękaw) i ogromnego misia ;)
Były jeszcze słodycze, ale oczywiście nie załapały się na zdjęcia ;D ;D

Na kosmetyki wydałam 81,81 zł (bez rzeczy z Biedronki i maszynek). W listopadzie było to 80,22 zł. Niewielka różnica ;) Ostatnie zakupy z roku 2017, ale podsumować ile wydałam na kosmetyki przez cały rok boję :D

Wpadło Wam coś w oko? :)

24 komentarze:

  1. kiedyś lubiłam takie traperki:) bardzo przydatne są to buty

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo się tego nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne nowości zaopatrzyły Twoją kosmetyczkę w grudniu. Sama chciałabym wypróbować chociażby zestaw od Le Petit Marseillais, ale chyba tak właściwie to tylko kwestia czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo było tych przedmiotów :) jaki piękny misiu!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo nowości :) Buty piekne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra te buty, mam podobne granatowe, świetne nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad granatowymi, ale że mam kurtkę w tym kolorze i jeszcze kawałek chusty też go ma to postawiłam na bordo :)

      Usuń
  7. Swego czasu regularnie kupowałam te masełka do ust z Nivea, ale nie odpowiadała mi ich forma, jednak wolę tradycyjne sztyfty ;) Teraz używam pomadkę ochronną z Alterry ;) Płatki z Biedronki uwielbiam i ostatnio też zakupiłam zmywacz do paznokci z acetonem z zamiarem rozpuszczania nim hybryd i dobrze się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam pierwszy, ale raczej i ostatni. Słabo nawilża. Pomadek Alterry jeszcze nie używałam. Póki co wierna jestem Carmexom :) Waciki w Biedronce zawsze kupuję. Zmywacz tylko zwykły bo hybryd nie robię, ale fajnie, że u Ciebie się sprawdza :)

      Usuń
  8. Fajne nowości. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne nowości :) zwłaszcza buty świetne

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego, ale jak tak patrze, to w sumie niewiele miałam. Miś genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Carmexa nie lubię, ale masełka nivea są całkiem fajne - szczególnie na noc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam odwrotne odczucia ;D W nocy masełko Nivea muszę nakładać kilka razy.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)