12/16/2017

Co się działo w listopadzie?

  • Taki początek i widok z Pisza. Kto zna to miasto? :D
  • Tutaj już moja miejscowość. Całkiem jesienny spacerek ;)
  • Znak z ograniczeniem prędkości w polu :D A tak serio to został postawiony w wakacje w trakcie obozów harcerskich.
  • Moja nieszczęsna kawa z cukrem, ale niesłodka xd
  • Widok z 12 piętra Pałacu Kultury.
  • Pałac Kultury wieczorem.
  • Na górze poranne widoki z hotelu.
  • Na dole z lewej w drodze na dworzec.
  • Lampa w pokoju, która bardzo mi się spodobała :D Taka z regulowanym światłem.
  • Mojej gwiazdy nie mogło zabraknąć :)
  • Słoneczny dzień :)
  • Spacer z moją mamą do lasu i musiała znaleźć kurki :D
  • Przed spacerem, na spacerze i po :D
  • Słonecznie, ale zimno...
  • Spodobało mi się drzewo :D
  • Słoneczko ;)
  • Marzenia się spełniają :)
  • Kolejny widoczek z Pałacu Kultury.
  • Moja "zimowa" herbata :D
  • Takie cuda robi koleżanka mojej koleżanki z pracy. Tak w ogóle to w listopadzie zaczęłam nową pracę. Trochę powrót do grzebania w papierach a trochę do tego czym zajmowałam się w liceum będąc wolontariuszką w stowarzyszeniu działającym przy mojej szkole, czyli animacja czasu wolnego.
  • Znów Pisz.
  • Odkurzyłam dywan a ten musiałam już się wytarzać na kratce, na której najbardziej widać jego sierść :D :D
  • Tutaj i na kolejnych dwóch też Pisz.

Najwięcej serduszek Instagramie zdobyło zdjęcie:


Piątka najchętniej czytanych postów:
  1. Migdałowy relaks w wannie z Kneipp 
  2. Lirene Olejkowa mgiełka do ciała Koral Morski
  3. Avon Simply Delicate Płyn do higieny intymnej z ochroną przeciwzapachową
  4. Conny regenerująca maska do twarzy ze śluzem ślimaka (wpis z marca!)
  5. Biotaniqe Macro Hydro Therapy węglowy żel myjący
Co tam u Was ciekawego działo się w listopadzie? :)

8 komentarzy:

  1. U mnie listopad nudny choć byłam na warsztatach makijażu i było fajnie.
    Ładna ta Twoja miejscowość;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie listopad był tragiczny, ale po zdjęciach przypominam sobie, że faktycznie było słonecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cały listopad przełożyła chora w łóżku :( a lubię jesień! Masz piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę :( Mam nadzieję, że grudzień dopisuje w zdrowie! Dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)