11/06/2017

Niewielki październikowe nowości i szybkie podsumowanie zużyć kosmetycznych

zakupy kosmetyczne

 Avon

 Krem do rąk care z zieloną herbatą
Szminka Avon True Colours Totally Twig
Szczotka z lusterkiem advance techniques - taka do torebki. 
24 zł za te trzy rzeczy.

Przyjaciółki Nivea

W październiku dotarły do mnie dwie przesyłki.
 A ostatniego dnia października otrzymałam regenerujący lakier i piankę do włosów Care&hold. Tym razem przekażę komuś rzeczy do przetestowania bo sama takich kosmetyków nie używam.

Garnier

 Na stronie Garniera można było zamówić pakiet 7 próbek kosmetyku 3w1 żel-peeling-maska Pure Active. Na wyjazdy się przydadzą.

W październiku na kosmetyki wydałam 24 zł (w sumie to mniej bo szczotka to nie kosmetyk no ale xd) a we wrześniu było 63,32 zł.

Wpadło Wam coś w oko?

Denko

zużycia kosmetyczne październik 2017
  1.  Bebeuaty waciki
  2.  L'biotica Biovax oleo-krem Caviar
  3. Garnier Ultra Doux Szampon oczyszczający bez silikonów z cytryną i białą glinką
  4. Balea Oriental Flower żel do golenia
  5. Avon senses perfumowany żel pod prysznic Romantic L'amour róża, irys i bursztyn
  6. Amaderm Krem nawilżający, UREA 5%
  7. Avon Nutra Effects Oczyszczający żel-peeling-maska do twarzy
  8. AA Beauty Bar  Maska węglowa oczyszczająca
  9. Amaderm Krem regenerująco-złuszczający, UREA 30%
  10. AA Beauty Bar Maska węglowa oczyszczająca
  11. Farmona Dermiss krem na dzień SPF30
  12. Bioliq oczyszczający żel do twarzy ze szczoteczką

W październiku ubyło mi 12 (10 + 2 saszetki) kosmetyków a przybyło 13 (5+7).

Jak tam Wasze październikowe podsumowania kosmetyczne? ;) Możecie podrzucić linki.

12 komentarzy:

  1. Ja na kosmetyki wydałam 0 zł :D no może 3,50 bo kupiłam mydło, ale mydła i past do zębów nie wliczam w te koszta :D
    Twoje denko jest większe niż moje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam niedawno denko na blogu a w październiku nic nie kupiłam :) jedynie dzisiaj kupiłam to co potrzebne czyli pastę do zębów płyn do płukania i krem pod oczy :) minimalizm kosmetyczny trwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze lepiej ode mnie :) Denko widziałam. Też staram się kupować tylko te najpotrzebniejsze rzeczy :)

      Usuń
  3. Ooo, ja też nie używam pianek do włosów :)
    Fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No mnie też dotarły produkty Nivea. Rozpieszczają nas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne nowości :) też mam odcień szminki z Avon Totally Twig ;) bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresował mnie krem do rąk z Avon. Na pewno ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)