Menu

sobota, 22 lipca 2017

Himalaya Oczyszczająca pianka do mycia twarzy z neem

Moja druga pianka do mycia twarzy. Pierwsza była z Avonu. Obecnie powoli kończę piankę Himalaya Herbals. Jak wypada? Lepiej? Gorzej? Zapraszam do czytania!
oczyszczająca pianka do twarzy z miodlą indyjską
Polecana do cery normalnej, tłustej i trądzikowej. Doskonale oczyszcza, ale nie zawiera mydła! W połączeniu z kurkumą pomaga usuwać trądzik i pryszcze.

piątek, 21 lipca 2017

KONKURS z okazji czwartych urodzin bloga

Hej, hej! :)
14 sierpnia blog będzie obchodził już czwarte urodziny a ja już dzisiaj zapraszam Was na konkurs z tej okazji! Chcę podziękować Wszystkim, którzy są od początku i tym, którzy przybyli do tej pory i przybędą oczywiście! Serdecznie zapraszam, rozgośćcie się :) Cieszę się, że to moje małe miejsce w sieci nadal trwa! :)
kosmetyki nagroda

Do wygrania:

czwartek, 20 lipca 2017

Włosy w czerwcu

Co stosowałam:

Szampony:
Oriflame Love Nature pokrzywa i cytryna
później Vianek nawilżający do włosów suchych i normalnych z ekstraktem z korzenia mniszka
Maski:
(2 razy w tygodniu)
lub
Odżywki b/s:
Serum:
(po masce)
L'biotica Biovax regenerujący olejek bambus&olej avocado

Dla porównania MAJ

Wiem czerwcowe zdjęcie słabe, ale tak to jest jak się robi je ostatkami sił i nie ma ochoty na kolejne... Chociaż długość w miarę widać.

wtorek, 11 lipca 2017

Poluty, wpółdokwiecień, czyli kalendarz charytatywny dla Świetlikowa

Słyszeliście kiedyś o roku, który zaczyna się we wrześniu i ma 14 miesięcy? Słyszeliście o "wpółdokwietniu" albo "polutym"? Taki właśnie jest świetlikowy kalendarz!
„Chcemy dodawać życia dniom, nawet jeśli dni nie można już dodać do życia”.
(Motto Fundacji Śląskie Hospicjum dla dzieci)
O co chodzi? Świetlikowo to Centrum Opieki Dziennej dla Nieuleczalnie Chorych Dzieci oraz Hospicjum Stacjonarne w Tychach. Chociaż oficjalne otwarcie Świetlikowa odbyło się 20 czerwca bieżącego roku to Fundacja potrzebuje blisko 525 tys. zł by móc zapłacić wykonawcom za zrealizowaną pracę. Środki ze sprzedaży kalendarza zostaną w całości przeznaczone na pokrycie kosztów budowy hospicjum. 

Można go nabyć na stronie http://www.swietlikowo.pl/kalendarz.html w cenie 100 zł.


Zdjęcia do kalendarza powstały na terenie budowy Świetlikowa.
Ambasadorka Świetlikowa Martyna Wojciechowska
Fot. Dorota Koperska Photography, Copyright: Fundacja Śląskie Hospicjum dla Dzieci, Tychy 2017

czwartek, 6 lipca 2017

Bielenda Multiwitaminowa esencja do pielęgnacji twarzy

Produkt 4w1 do cery mieszanej.
multiessence 4w1 bielenda
 Esencja do pielęgnacji twarzy ma cztery zadania: pielęgnować jak krem, regenerować jak maska, tonizować jak tonik i oczyszczać jak mleczko. 
SPOSÓB UŻYCIA: zwilżyć wacik i i nakładać na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, lekko dociskając wacik do skóry. Omijać okolice oczu. Nie spłukiwać. Stosować rano i wieczorem lub w ciągu dnia w celu odświeżenia.

sobota, 1 lipca 2017

Bandi UV Expert Pre-D3 Balsam regenerująco-ochronny SPF30

Dzięki informacji od Anity z bloga CocoCollection na Targach Beauty Days mogłam odebrać paczkę od marki BANDI. Akcja dla uczestniczek Meet Beauty :) Bardzo się cieszę bo wcześniej miałam styczność tylko z jakąś próbką tej marki. Wśród upominków znalazłam UV Expert Złote mleczko opalające pod prysznic, Hydro Care Krem intensywnie nawilżający oraz dzisiejszego bohatera, czyli Balsam regenerująco-ochronny SPF30.
bandi uv expert
 Balsam ten ma chronić nie tylko przed słońcem, ale też przed promieniowaniem podczerwonym i ze źródeł sztucznego oświetlenia (np. monitory, TV). 
Regeneruje skórę, koi podrażnienia, intensywnie nawilża, uelastycznia skórę i wygładza. Zmniejsza ryzyko powstawania przebarwień oraz zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. Zaawansowana, niebieląca formuła łatwo się rozsmarowuje i nie pozostawia uczucia lepkości.

SPOSÓB UŻYCIA:

czwartek, 29 czerwca 2017

Himalaya Maseczka oczyszczjąca z neem

Kto mnie śledzi na Instagramie lub Facebooku (a kto nie to zapraszam) ten wie, że jakiś czas dostałam paczkę od marki Himalaya. Blogerzy i vlogerzy mogli się zgłaszać do akcji i mi udało się znaleźć w szczęśliwej pięćdziesiątce. Testy rozpoczęłam od pasty do zębów i maseczki do twarzy. Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć co nieco o maseczce. Zapraszam!
maseczka do twarzy z neem
Według producenta maseczka ma głęboko oczyszczać, regulować wydzielanie sebum oraz działać przeciwbakteryjnie. Zawarta w niej glinka Multani Mitti (Ziemia Fulerska) jest bogata w krzem, tlenki żelaza, glin, magnez i wapń i ma za zadanie delikatnie wygładzić koić skórę.

wtorek, 27 czerwca 2017

Vianek Energetyzujące masło do ciała z ekstraktami jabłka i mięty

Nie wiem czy pamiętacie, ale rok temu intensywnie kojące viankowe masło pomogło mi uporać się z suchościami po zimie. Wtedy masło wygrałam, w tym roku sama świadomie postanowiłam kupić masło naszej rodzimej marki, ale w innej wersji. Używałam go przez kilka dni i dostałam przesyłkę z Klubu Przyjaciółek Nivea. Nie mogłam się powstrzymać i zaczęłam używać olejku w balsamie. Na moje szczęście i ku wielkiemu zdziwieniu olejek uporał się suchościami po ostatniej zimie a masło poszło w odstawkę na około trzy tygodnie. Do masła wróciłam już w całkiem ciepłe dni, ale że ma dość krótką datę przydatności nie chciałam go zostawiać do zimniejszej pory roku.
vianek masło do ciała z jabłkiem i miętą
 Bogate w składniki nawilżające masło do ciała pobudza i dodaje energii. Oliwa z oliwek zapewnia wygładzenie, zmiękczenie i przywrócenie elastyczności skóry. Masło zawiera ekstrakty z z jabłka i mięty o właściwościach odżywczych i odświeżających. Systematyczne stosowanie gwarantuje znaczącą poprawę wyglądy i kondycji skóry, która staje się bardziej odporna na przesuszenie.

niedziela, 25 czerwca 2017

Dermiss Progresywny żel złuszczający z kwasem szikimowym

Nieraz czytałam o tym, że przy cerze skłonnej do trądziku powinno się używać peelingów enzymatycznych. Kto był na Meet Beauty na wykładzie Tołpy ten wie, że też można było o tym usłyszeć. Do mnie niestety niespodzianki na twarzy wracają a i tak trzymałam się peelingów mechanicznych. Może jakoś nie rozsiewałam krostek, nie "drapałam" peelingiem do krwi, ale ryzyko zawsze jest. Jakiś czas temu chyba w Rossmannie kupiłam swój pierwszy peeling enzymatyczny. Z Perfecty. I była to porażka. Nie pozbywał się martwych komórek, trzeba było zostawiać go na noc co bardzo mnie denerwowało. Normalnie używam kremów na noc i nie mam z tym problemu, ale ten peeling cały czas czułam. W paczce-niespodziance od Farmony znalazłam żel złuszczający. Dzisiaj chcę podzielić się z Wami moimi wrażeniami z drugiego podejścia do usuwania martwych komórek bez drobinek. Podobno do trzech razy sztuka a może mi się udało za drugim? Zapraszam do czytania!

 Jest to trzeci krok w programie profesjonalnej pielęgnacji skóry Farmony, czyli eksfoliacja.
krok trzeci żel złuszczający dermiss z kwasem szikimowym
Twoja skóra jest już czysta i świeża, ale pamiętaj, że regularnie potrzebuje głębszego oczyszczenia. Stymulując proces złuszczania i regularnie usuwając martwe komórki naskórka, pozwalamy skórze zachować młodszy i zdrowszy wygląd. Skoncentrowana formuła progresywnego żelu złuszczającego delikatnie, a zarazem niezwykle skutecznie złuszcza martwe komórki naskórka. Stężenie kwasów i pH preparatu zapewniają efektywne działanie, a żelowa konsystencja gwarantuje bezpieczną i wygodną aplikację. Formuła preparatu została oparta na skutecznych, wzajemnie uzupełniających się hydroksykwasach, które już w zaledwie kilka minut wyraźnie poprawiają wygląd Twojej skóry.

Nasz progresywny żel złuszczający:

piątek, 23 czerwca 2017

Palmer's Kuracja proteinowa do włosów na bazie olejku kokosowego

Palmer'sowy debiut na moim blogu :)
Przywraca blask włosom, które zostały zniszczone przez stylizację, farbowanie lub wpływ słońca. Unikalna formuła na bazie czystego olejku kokosowego, mleka kokosowego, keratyny i witaminy E zapewnia intensywne, głębokie działanie regenerujące. To coś więcej niż odżywka, ponieważ:

środa, 21 czerwca 2017

WYNIKI LETNIEGO KONKURSU

Czas na wyniki letniego konkursu, który zakończył się wczoraj. Pojawiło się 10 zgłoszeń,  w tym jedno już po fakcie. Trochę mi przykro i cały czas się zastanawiam czy nagroda taka kiepska czy łatwiej po prostu wziąć udział w rozdaniu, w którym za bardzo nie trzeba się wysilać. Dajcie mi koniecznie znać co sądzicie! Nie wiem teraz co zrobić z zabawą urodzinową. Czy ma sens. No nic, przechodzę do tej przyjemnej części.

UWAGA! UWAGA!
WYGRYWA:

Alma K Ochronny krem do rąk

Wiecie, że ostatni raz o kremach do rąk pisałam ponad rok temu? ;O Dzięki Meet Beauty poznałam nową markę kosmetyczną - Alma K - i nadrabiam ten temat :D Zapraszam do czytania!
 Lekki, odżywczy i szybko wchłaniający się krem, łączący substancje ochronne oraz intensywnie nawilżające. Zawiera masło z nasion kakaowca, regenerujący olejek z dzikiej róży oraz minerały z Morza Martwego, aby nieustannie chronić skórę dłoni. (źródło: alma-k.pl)

poniedziałek, 19 czerwca 2017

Avon płyn do kąpieli granat&piwonia

Znów Avon. Tym razem relaksujemy się w wannie ;)

Płyn do kąpieli z aromatem słodkiej peonii kontrastującej z soczystym granatem.

  • odświeża całe ciało
  • pozostawia delikatny zapach na skórze
  • pomaga ukoić obolałe mięśnie

Jak działa:

niedziela, 18 czerwca 2017

Świeżość i odprężenie stóp z limonkowym mojito od Avon

Tego zestawu używałam już rok temu w wakacje. Teraz dokańczam :D Przez jesień/zimę na stopach zazwyczaj lądowały kosmetyki ogólne do ciała a te sobie trochę poleżały. Jednak zapach/świeżość i działanie kojarzą się z ciepłymi dniami ;) Od razu zaznaczam, że jeśli macie problem z suchymi/szorstkimi stopami to ten zestaw nie jest dla Was. Przyjrzeć mu mogą się osoby bez większych problemów ;)
avon foot works zestaw do stóp

piątek, 16 czerwca 2017

Oriflame Love Nature Szampon z pokrzywą i cytryną do włosów przetłuszczających się

O szamponach jakoś często nie piszę. Ostatnia recenzja pojawiła się pod koniec marca. Dzisiaj przyszedł czas na pokazanie kolejnego. Szampon do włosów przetłuszczających. Jak wiecie włosy myję codziennie. Czy ten szampon pomógł mi zmniejszyć częstotliwość mycia? Zapraszam do czytania!
Zapewnia włosom czystość, świeżość i piękny zapach. Formuła z pokrzywą i cytryną, idealna do włosów przetłuszczających się. Przedłuża czas między kolejnymi myciami głowy, usuwając nadmiar sebum. Biodegradowalny. Nie zawiera silikonów. (oriflame.com)

poniedziałek, 12 czerwca 2017

#Chwila dla mnie

Tak jak Wam wspomniałam w ostatnim poście z nowościami dołączyłam do grona Przyjaciółek Nivea i miałam okazję przetestować coś pięknie pachnącego ;)
przyjaciółka nivea
 Poczuj rozpieszczającą pielęgnację olejkami w szybko wchłaniającym się balsamie.

Wypróbuj Olejek w balsamie NIVEA Kwiat wiśni i Olejek Jojoba:

czwartek, 8 czerwca 2017

ZAKOŃCZONY Letni konkurs

WYNIKI

Hej, hej :)
Dzisiaj przychodzę z małą niespodzianką dla Was :) Konkurs miałam zorganizować z okazji urodzin bloga, ale do nich jeszcze daleko (14 sierpnia) a ja stwierdziłam, że rzeczy, które przeznaczyłam na nagrodę są typowo letnie i fajnie by było gdyby zwyciężczyni skorzystała z nich jeszcze tego lata :)
wygraj kosmetyki na lato

Do wygrania:

środa, 7 czerwca 2017

Dermiss Nawilżający płyn micelarny do twarzy i oczu

Dzisiaj czas na krok drugi, czyli tonizacja i odświeżenie.
Jeśli oczyściłaś już swoją skórę z makijażu i innych zanieczyszczeń, Twoja skóra jest już "prawie" czysta, ale do pełnego oczyszczenia brakuje jeszcze odświeżenia. Drugim krokiem perfekcyjnej pielęgnacji i zarazem wstępem do dalszych jej etapów jest przywrócenie skórze prawidłowego pH. Mycie skóry wodą znacząco wpływa na pogorszenie funkcji ochronnych i wysuszenie skóry (w tym momencie przypomina mi się wykład przedstawicielki Tołpy na Meet Beauty i powiem szczerze, że dopiero na tym wykładzie podjęłam decyzję, że wprowadzam tonizację na stałe do pielęgnacji mojej twarzy. Do tej pory bywało różnie. Jakiś tonik kupowałam raz na jakiś czas), dlatego tak istotne jest stosowanie preparatów, które przywracają jej prawidłowy odczyn. Idealnym rozwiązaniem jest nasz preparat o multifunkcyjnym działaniu - nawilżający płyn micelarny do skóry twarzy i oczu. Jego łagodna formuła oparta została na micelach, które niczym magnes (a tutaj zauważyłam błąd w tekście na kartoniku bo jest wpisany "magnez") przyciągają zanieczyszczenia, gwarantując delikatne, ale skuteczne oczyszczenie. Zapewnia natychmiastowe nawilżenie i ukojenie, sprawia, że skóra jest czysta, odświeżona i gotowa na zastosowanie dalszych kosmetyków pielęgnacyjnych.

poniedziałek, 5 czerwca 2017

Włosy w maju

Co stosowałam:

Szampony:
(codziennie)
L'Oreal Elseve Magiczna Moc Glinki
lub
Oriflame Love Nature pokrzywa i cytryna
Maski:
(2 razy w tygodniu)
lub
Palmer's Kuracja proteinowa do włosów
Odżywki b/s:
Serum:
(po masce)
L'biotica Biovax regenerujący olejek bambus&olej avocado

Dla porównania KWIECIEŃ

I w bonusie zdjęcie moich włosów w naturalnym świetle :D

niedziela, 4 czerwca 2017

Dermiss Kremowy olejek do demakijażu twarzy i oczu

Olejek ten to pierwszy krok w sześciostopniowym programie profesjonalnej pielęgnacji skóry od Farmony - demakijaż i oczyszczanie.
 Pierwszym krokiem skutecznej pielęgnacji skóry jest jej dokładny demakijaż i oczyszczenie. Zajmuje kilka minut, ale wykonany prawidłowo przynosi efekt czystej i pełnej blasku skóry. Jego zadaniem jest usunięcie makijażu, sebum i zanieczyszczeń, które nagromadziły się na skórze przez cały dzień, a także przygotowanie jej na działanie kolejno aplikowanych preparatów. Czynność ta powinna być delikatna, a zarazem skuteczna, idealnie do tego celu sprawdzi się kremowy olejek do demakijażu. Jego bogata formuła, oparta na połączeniu roślinnych olejków doskonale rozpuszcza wszelkie pozostałości nawet najbardziej trwałego makijażu. Wyjątkowa, jedwabista konsystencja w kontakcie z wodą zmienia się w mleczną emulsję i pozwala na wykonanie krótkiego masażu, który nie tylko gwarantuje dokładne oczyszczanie skóry, ale również poprawia mikrokrążenie i relaksuje mięśnie twarzy.

Nasz kremowy olejek do demakijażu twarzy i oczu:

piątek, 2 czerwca 2017

Upominki z Meet Beauty III - część II

Taki fajny miałam Dzień Dziecka :D Rano kurier dostarczył mi paczkę nowości kosmetycznych. Dziękuję i dzisiaj zapraszam Was na szybki przegląd zawartości!
Miły liścik i ja również mam nadzieję, że zobaczymy się za rok! :)

Na początek kosmetyki leżące luzem w dużym kartonie:

środa, 31 maja 2017

Mój pierwszy raz ze skarpetkami złuszczającymi [zdjęcia!]

Do złuszczających skarpetek podchodziłam z rezerwą. Z jednej strony ciekawiły mnie, ale z drugiej bałam się tego złuszczania - widziałam zdjęcia w recenzjach i to nie było fajne... Sama na ich zakup się nie zdecydowałam, ale znalazłam taką jedną parę w boxie od Only You i już nie było zmiłuj. Musiałam wypróbować :D Jak do wszystko przebiegało i czy stopy mi nie odpadły? Zapraszam do czytania! 
lc+ laura conti skarpetki złuszczające

Maska złuszczająca do stóp w postaci skarpetek LC+

Preparat do intensywnej pielęgnacji przesuszonej i spękanej skóry stóp stanowiący alternatywę dla zabiegów stosowanych w gabinetach kosmetycznych. Innowacyjna formuła z wysoką zawartością kwasu glikolowego, cytrynowego, salicylowego oraz mocznika gwarantuje dokładne złuszczenie zrogowaciałej, stwardniałej skóry. Po do dokładnym procesie złuszczenia (w zależności od stanu skóry stóp trwającym od dwóch do trzech tygodni) skóra stóp staje się gładka, miękka i wygładzona. Znika szorstkość i przesuszenie naskórka. Spektakularne rezultaty widoczne już po pierwszym zabiegu. Skóra stóp staje się gładka, sprężysta i wypielęgnowana jak po profesjonalnym zabiegu w gabinecie kosmetycznym.

poniedziałek, 29 maja 2017

NOU Secret Blanc Perfumowana woda dla kobiet

Dzisiaj będzie króciutko ;)

  NOU Secret Blanc owocowo-kwiatowa woda perfumowana

Przeznaczona dla nowoczesnych, dynamicznych kobiet, które nie boją się wyzwań. Prosta i elegancka, pełna tajemniczej świeżości. W pierwszym momencie oszałamia lekkością schłodzonej cytryny, białej herbaty, rabarbaru i ananasa, by po chwili porwać nas do ogrodu pełnego jaśminu, peonii i żurawiny. W ostatnich akordach otula piżmem, paczulą i bobem tonka.

niedziela, 28 maja 2017

Co przywiozłam z Meet Beauty i Beauty Days?

Dzisiaj pokażę Wam wszystkie upominki z Meet Beauty i Beauty Days, ale też od razu zaznaczę co przekazałam dale żeby ktoś niepotrzebnie nie czekał na ewentualny wpis o jakimś produkcie ;)
Powiem Wam szczerze, że wśród tych wszystkich rzeczy znalazłam tylko jedną, której już używałam!

 Annabelle Minerals

piątek, 26 maja 2017

Moje pierwsze blogowe wydarzenie, czyli Meet Beauty III + Międzynarodowe Targi Fryzjerskie i Kosmetyczne Beauty Days II

Na początku chcę życzyć MAMOM wszystkiego najlepszego! 
Żebyście były zadowolone z siebie, dzieci i w ogóle z życia :)
jestem na meet beauty conference
Powiem Wam, że o pierwszej edycji Meet Beauty dowiedziałam się już po fakcie... Do drugiej już się zgłosiłam, ale niestety nie udało mi się dostać a w tym roku wielka radość bo się udało!

środa, 24 maja 2017

L'biotica Biovax Odbudowujący balsam do włosów Opuntia Oil&Mango

Miesiąc temu pisałam Wam o oleokremie Biovax Caviar, dzisiaj czas na balsam do włosów z najnowszej serii! 
Czy również przypadł mi do gustu? Zapraszam do czytania!
balsam do włosów biovax
 BIOVAX Odbudowujący balsam do włosów Opuntia Oil & Mango to intensywnie regenerująca kuracja przeznaczona do włosów zniszczonych i bardzo zniszczonych, pozbawionych gładkości i blasku. Dzięki skoncentrowanej postaci kremowego balsamu bogatego w naturalne substancje lipidowe, preparat odbudowuje zniszczone włókno włosa oraz zapobiega łamaniu i rozdwajaniu się końcówek. Wygładza, ujarzmia i nabłyszcza pasma. Dzięki lekkie konsystencji nie obciąża włosów. 

środa, 17 maja 2017

poniedziałek, 15 maja 2017

Oriflame Colourbox lakier do paznokci Soft Pink

Ostatnie dwa dni były u mnie przepiękne, słoneczne a bohater dzisiejszego wpisu idealnie wpasowuje się w taką pogodę :)
 KOLOR: w katalogu wydawał mi się podobny do mojego Bell Fashion Colour nr 306 a co do czego dostałam coś bardziej różowego, trochę świecącego... Moim ulubieńcem nie będzie, ale na przykład mamie i siostrze bardzo się spodobał.

piątek, 12 maja 2017

EcoLab Tajskie imbirowe mydło - Scrub do ciała

tajskie imbirowe mydło
Imbirowe mydło - scrub do ciała zawiera ponad 99,2% składników pochodzenia naturalnego, takich jak: masło kakaowe, które wpływa na proces odnowy i regeneracji skóry, ekstraktu z imbiru dzięki czemu skóra odzyskuje jędrność a olej z pestek grejpfruta zapobiega pojawieniu się cellulitu.
SPOSÓB UŻYCIA: Nakładamy niewielką ilość mydła - scrubu na dłonie, wykonujemy masaż ciała a następnie zmywamy wodą.

środa, 10 maja 2017

OH! My sexy hair... Be the 8th wonder!

Czyli ekstra nawilżająca maska do włosów z olejem z makadamii ;)


Maseczki OH! My sexy hair wpadły mi w oko już dość dawno, ale chciałam ich od razu kupować bo miałam jakieś tam zapasy. Jak już się uszczupliły to oczywiście jedna z nich musiała do mnie zawitać! Najbardziej zastanawiałam się pomiędzy wersją niebieską a żółtą. Co wybrać? Ulubiony niebieski kolor czy kuszący olej makadamia? :D Różowa wersja już tak bardzo mnie nie kusiła bo nie jestem fanką tego koloru :P Wiem, wiem, nie ocenia się książki po okładce. Wybór padł na żółtą z olejem makadamia. Czy dzięki niej moje włosy stały się seksowne? Zapraszam do czytania!
oh my sexy hair be the 8th wonder
 Ekstra nawilżająca maska do włosów OH!My sexy hair z olejem z makadamii bogatym w kwasy Omega 7 głęboko nawilża i wzmacnia włosy od nasady aż po same końce. Omega 7 swoim składem przypomina sebum włosów, dzięki czemu stymuluje skórę głowy do produkcji sebum w celu dogłębnego ich nawilżenia. Maska pozostawia włosy gładkie i łatwe do ułożenia. Odpowiednia dla każdego rodzaju włosów.

poniedziałek, 8 maja 2017

Sześć kolorowych buteleczek, czyli Sekretny Ogród Bell

Po raz kolejny miałam dłuugą przerwę w malowaniu paznokci. Ostatni raz o lakierze do paznokci pisałam na blogu w listopadzie poprzedniego roku. Jak wiecie w boxie Only You "Rozkwitnij wiosną!" znalazłam sześć iście wiosennych kolorków z limitowanej edycji Bell. Powiem Wam, że dzięki nim rozkręciłam się w malowaniu paznokci na nowo i co kilka dni coś na nich zmieniam ;D
lakiery do paznokci
 Kolekcja przepięknych, wiosennych lakierów w 6 inspirujących, kwiatowych odcieniach. Tajemnicze kolory magnolii i niezapominajki, wyraziste barwi orchidei i róży nadadzą stylizacji lekkości i dziewczęcości. Lakiery są trwałe, nie odpryskują, a ich intensywne kolory kryją już od pierwszej warstwy. 

Kolory

niedziela, 7 maja 2017

Co się działo w kwietniu?

Kwiecień się skończył, pogoda była bardzo mieszana a w wielu podsumowaniach na blogach widziałam przysłowie "Kwiecień-plecień co przeplata trochę zimy, trochę lata.", ale wcale się nie dziwię bo w tym roku idealnie opisuje ten miesiąc!
 W moim podsumowaniu jak zawsze dużo widoków i dużo Pimpka ;) Zdjęcie nóg zrobione gdy czekałam na spotkanie z "moimi dziewczynami" z liceum. Miałyśmy spotkać się w piątkę, ale niestety dwie nie mogły dotrzeć. Pogaduchy, pizza, piwko i miło spędzony wieczór. Mam nadzieję, że szybko uda nam się spotkać całą ekipą!

piątek, 5 maja 2017

Włosy w kwietniu

Co stosowałam:

Szampony:
(codziennie)
L'Oreal Elseve Magiczna Moc Olejków, później:
L'Oreal Elseve Magiczna Moc Glinki
Maski:
(2 razy w tygodniu)
L'biotica Biovax Opuntia Oil & Mango Maska Intensywnie Regenerująca
OH! My sexy hair... Be the 8th wonder!
Odżywka b/s:
L'biotica Biovax Opuntia Oil & Mango balsam do włosów
Serum na końcówki:
(po masce)

Dla porównania MARZEC

Kwietniowe zdjęcie po szamponie Magiczna Moc Olejków i balsamie Biovax.
W maju planuję podciąć końcówki. Jak tam Wasze włosy? Jakie plany?

środa, 3 maja 2017

Avon clearskin Oczyszczająca pianka do mycia twarzy przeciw wypryskom

Od dawna interesowały mnie produkty do oczyszczania w formie pianki, ale też sporo czasu minęło zanim skusiłam się na zakup tego typu produktu. Jakiś czas temu trafiłam na całkiem przystępną cenę pianki do twarzy w katalogu Avon - około 13 zł - i kupiłam. Pianka powoli się kończy a ja chcę się podzielić z Wami przemyśleniami na jej temat. Zapraszam do czytania!
pianka do mycia twarzy
 Pomaga wyeliminować wypryski, usuwając ze skóry zanieczyszczenia.
SPOSÓB UŻYCIA: Wycisnąć piankę na dłoń, po czym wmasować w skórę twarzy. Dokładnie spłukać ciepłą wodą. Stosować codziennie.

niedziela, 30 kwietnia 2017

Avon Today żel pod prysznic i woda perfumowana

Rzadko kiedy piszę o perfumach (wiem, mam tutaj wodę perfumowaną, ale to tak ogólnie :D), ale jak mam jakiś zestaw to jakoś łatwiej to idzie i o zapachu mogę wspomnieć ;)
 Zacznę od żelu bo powinniśmy się najpierw umyć :D

piątek, 28 kwietnia 2017

HappyBox by Farmona

Hej, hej! Jeśli śledzicie mnie na Instagramie lub Facebooku (jeśli jeszcze nie to serdecznie zapraszam!) to wiecie, że we wtorek dostałam niespodziankę od marki Farmona. Niczego się nie spodziewałam! Wróciłam do domu z pracy, weszłam do pokoju a tam na stoliku paczka. Zdziwiłam się bo nic ostatnio nie kupiłam i na nic nie czekałam, ale radość była :D Dzisiaj chcę Wam pokazać co znalazłam w tym uroczym pudełku :) Otrzymałam pięć kosmetyków z sześciostopniowego programu pielęgnacji warstwowej Dermiss do twarzy. Z tego co widziałam na instagramie to dziewczyny również dostały kosmetyki z tego programu, ale z przeznaczeniem do pielęgnacji dłoni lub całego ciała.
box kosmetyczny farmona

Nowa definicja pielęgnacji skóry


Każda skóra jest inna i ma różnorodne potrzeby, które zmieniają się nie tylko z wiekiem, ale są również uzależnione od pory roku, dnia, miejsca zamieszkania, sposobu życia czy odżywiania. Twoja skóra jest jedyna w swoim rodzaju, ale jak każda wymaga troski i codziennej pielęgnacji, w której ważny jest każdy szczegół. Dlatego w oparciu o nasze doświadczenie i najnowsze odkrycia kosmetologii stworzyliśmy kosmetyki do profesjonalnej pielęgnacji, traktujące Twoją skórę indywidualnie i adekwatnie do jej potrzeb.

 Jak zbudowany jest program pielęgnacji warstwowej Dermiss?

środa, 26 kwietnia 2017

Yonelle Medesthetic Progresywny krem superwygładzający z kwasami i enzymami

yonelle medesthetic progresywny krem z kwasami i enzymami
Krem superwygładzający z kwasami i enzymami proteolitycznymi do cery mieszanej i tłustej, a także skłonnej do wyprysków. Przeznaczony do kuracji domowej w celu przygotowania skóry do zabiegów eksfoliacji progresywnej oraz wzmocnienia i przedłużenia jej efektów. Krem delikatnie złuszcza powierzchniowe komórki naskórka, spektakularnie zmiękcza, wygładza i nawilża skórę oraz przyspiesza jej odnowę. Po konsultacji z kosmetologiem może być stosowany także do codziennej pielęgnacji domowej.

poniedziałek, 24 kwietnia 2017

L'biotica Biovax oleo-krem Caviar

Nie wiem czy pamiętacie, ale ten oleo-krem dostałam w prezencie mikołajkowym od Only You. Grudzień już dawno minął a ja zaczęłam go używać dopiero w marcu, ale nie chciałam rozpoczynać kolejnej odżywki gdy miałam otwartą inną. Minęło około 1,5 miesiąca, chcę się z Wami podzielić opinią na temat tego oleo-kremu i zabieram się za balsam z nowej serii Biovaxu ;)
biovax oleokrem do włosów caviar oleje indyjskie moringa i tamanu

 Odżywczy oleo-krem do włosów Caviar oleje indyjskie moringa i tamanu

Innowacja w pielęgnacji włosów. Odżywczy OleoKrem Biovax Caviar to połączenie delikatnego kremu z luksusowymi olejami, które pielęgnuje, odżywia i upiększa włosy. Starannie dobrana kompozycja nawilża włosy, wygładza je i ujarzmia, nadając im perfekcyjne wykończenie, piękny połysk i subtelny połysk. Lekka konsystencja nie obciąża włosów.
Odżywczy OleoKrem do włosów Biovax Caviar kryje w sobie unikalne właściwości czarnego kawioru i cenionych indyjskich olejów Moringa i Tamanu.

niedziela, 23 kwietnia 2017

Efektima masło do ciała olejek kokosowy & olejek jojoba

Moją historię z tym masłem już Wam opisywałam na instagramie i facebooku, ale jeśli ktoś nie widział to wspomnę o niej i tutaj :D W planach miałam kupienie kokosowego masła Bielendy. Wybrałam się do Rossmanna, kupiłam masło, w domu zauważyłam, że to Efektima... Taka zakręcona byłam :D Czy pożałowałam tej pomyłki? Zapraszam do czytania!
efektima masło do ciała olejek kokosowy olejek jojoba
Luksusowe masło do ciała z olejkiem kokosowym uznawanym często za "olej piękności". Zalecane szczególnie do pielęgnacji skóry wrażliwej, wymagającej intensywnej pielęgnacji. Wzbogacone w drobinki z olejkiem jojoba znakomicie wpływa na poprawę kondycji skóry, zmniejszając szorstkość i suchość naskórka. Przy systematycznym stosowaniu skóra wygląda na wygładzoną, odpowiednio nawilżoną i zadbaną.

piątek, 21 kwietnia 2017

Kosmetyczna piątka na szóstkę!

Lubię podpatrywać ulubieńców kosmetycznych na innych blogach i wiem, że Wy też lubicie ;) Zawsze można znaleźć tam perełki dla siebie. Mój post z ulubieńcami roku 2016 fajnie się przyjął i postanowiłam zabrać się za serię takich wpisów. Sporo osób publikuje posty tego typu co miesiąc, ja postanowiłam je tworzyć je gdy uzbiera mi się piątka fajnych kosmetyków.

I

środa, 19 kwietnia 2017

Yves Rocher płyn micelarny z wyciągiem z trzech herbat

Pierwszy raz miałam styczność z tym płynem micelarnym gdy dostałam buteleczkę o pojemności 50 ml jako gratis do zakupów. Było to dość dawno, ale bardzo go polubiłam i cały czas chciałam kupić pełnowymiarowe opakowanie. Niestety jednak zawsze było jakieś ale. Zbyt wysoka cena - około 40 zł za 200 ml a jak już była taka ok (15-20 zł) to nie mogłam w sklepie internetowym znaleźć nic innego ciekawego i nie kupowałam tego płynu bo nie chciałam płacić za jedną rzecz i wysyłkę. Jakiś czas temu chodząc po warszawskiej Arkadii rzuciła mi się w oczy promocja na ten właśnie płyn. Chyba był niestety w procesie wycofywania... Zapłaciłam 18, 50 zł i żałuję, że nie wzięłam chociaż jeszcze jednej buteleczki...

Składniki pochodzenia roślinnego:

  • wyciąg z zielonej herbaty
  • wyciąg z białej herbaty
  • wyciąg z herbaty z Madagaskaru
  • woda z rumianki z ekologicznych upraw
  • olejek z róży muskat
Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.

niedziela, 16 kwietnia 2017

Bioteq maska nawilżająca na tkaninie

W poprzednim poście pokazałam zawartość boxa "Rozkwitnij wiosną!" od Only You a dzisiaj przychodzę już z pierwszą recenzją kosmetyku pochodzącego z tego boxa! Maseczka w płacie - jednorazowa, dłużej testować się nie da ;) Zapraszam do zapoznania się z moją opinią!
Efekt widoczny po pierwszym użyciu
Nawilżająca Maseczka na tkaninie Bioteq to doskonała alternatywa dla profesjonalnych zabiegów, wykonywanych w gabinetach kosmetycznych.
Innowacyjna, niezwykle skuteczna formuła maseczki oparta na nowoczesnej technologii i biologicznie aktywnych składnikach, pozwala w wygodny i szybki sposób osiągnąć niezwykle skuteczne efekty.
Dzięki wysokiej zawartości Masła Shea, Wyciągu z Aloesu i unikalnych skoncentrowanych ekstraktów z Ogórka i Drzewa Herbacianego, głęboko nawilża, wygładza zmarszczki i dodaje skórze elastyczności. Preparat intensywnie nawilża, a także zapobiega utracie wody przez zewnętrzne warstwy skóry. Niweluje podrażnienia, zaczerwienienia, pomaga utrzymać jędrność i elastyczność skóry.

Biologicznie aktywne składniki: