12/30/2015

Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu - podsumowanie 2015 roku

W grudniu nic nie przeczytałam. Nie miałam kiedy się za coś zabrać. Dzisiaj podsumowanie i tak jak pisałam już jakiś czas temu w przyszłym roku nie będę brała udziału w tej akcji a przeczytane książki będę przedstawiać w podsumowaniach miesiąca.

W 2015 przeczytałam:

Razem 30 cm
W 2014 przeczytałam 14 książek, które dały 34,2 cm.
Mój wzrost: 156 cm
Tutaj możecie zobaczyć porównanie 2014 roku <klik>

Znacie którąś z tegorocznych książek? Brałyście udział w tym wyzwaniu? Jak Wam poszło?

* * *
Jutro Sylwester, więc życzę świetnej zabawy! :)
Żeby rok 2016 był o wiele, wiele lepszy od tego mijającego :)

4 komentarze:

  1. Fajne to wyzwanie,może i ja wezmę udział w przyszłym roku. Wszystkiego dobrego Kochana w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ciężko byłoby spełnić to wyzwanie. Lubię czytać, ale grube książki nie mieszczą się do torebki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)