12/01/2015

Denko listopadowe

Cały czas czas żyję niedzielnym koncertem...
LemON towarzyszy mi przez cały wieczór <3 i noc ;D

Przechodzę do zużyć listopadowych:

 WŁOSY
 Arganowa odżywka 8w1 do włosów (d/s) Eveline
Nie wiem czy kupię.

Kolagenowy szampon do włosów Lagenko
Nie kupię.

Ampułki Joanna PowerHair
Recenzja niedługo się pojawi.

TWARZ
Odświeżający płyn micelarny Soraya
Nie podrażniał. Nadawał się do odświeżenia twarzy rano i do zmycia podkładu wieczorem.
Może kupię.

Soraya Care&Control 3w1
Może kupię.

Krem BB Bandi
Z tego co pamiętam to był dość rzadki i średnio krył.
Raczej nie kupię.

Krem pod oczy Bandi
Nie zauważyłam działania, krzywdy też nie zrobił. Wiadomo, że ciężko coś ocenić po próbce, ale jakoś nie ciągnie mnie do niego.
Nie kupię.

 CIAŁO
Gąbką Yves Rocher
Dostałam w prezencie do mojego pierwszego zamówienia i baardzo ją polubiłam. Z jednej strony taka trochę zdzierająca, z drugiej gładka i delikatna. Gdyby była możliwość to bym kupiła.

Żel aloesowy Safira
Najpierw wypróbowałam go jako maska/odżywka do włosów, ale jednak były po nim splątane. Później zużywałam go gdy akurat skończył mi się jakiś balsam do ciała. W lato sprawdzał się najlepiej po słonecznych dniach spędzonych na zewnątrz, koił skórę.
Jest to ostatnia rzecz, którą wygrałam około rok temu na blogu Włosy muszą być długie.
Że też tak długo coś miałam ;d
Może kupię.

 STOPY
Krem do stóp Exclusive
Jak się miało dobry peeling, który pozwolił dobrze się jemu wchłonąć to było dobrze. Przy większej ilości było czuć mentolowe działanie. Szkoda, że nie przy takiej normalnej...
Nie kupię.

Zmiękczający peeling do stóp Bania Agafii
Nie kupię.

 DEPILACJA
Pianka do golenia Venus melon i pistacja
Tej nie kupię. Niedawno kupiłam wersję konwalia i bawełna.

 ZAPACHY
A konkretnie jeden.
Yver Rocher So elixir bois sensuel
Próbka w chusteczce. Już Wam pisałam, że zakochałam się w tym zapachu :)
Kupię. Nie wiem kiedy, ale kupię ;d

Razem: 11 + 3 próbki.
Miesiąc temu: 8 + 2 próbki.

Troszkę lepiej niż miesiąc temu... Ale mało produktów z efektem "wow".
Jak Wam poszło zużywanie w listopadzie?

14 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)