11/04/2015

Garstka nowości

ROSSMANN
Soraya odświeżający płyn micelarny - 11,49 zł
Isana żel pod prysznic Kwiat pomarańczy - 2,49 zł (już w denku wylądował ;d)
Loton olejek do ciała i włosów argan + jojoba oil - 9,99 zl
Maszynki - 9,99 zł

Sklep w mojej miejscowości

Krem do rąk Anet - 2,50 zł

Znów Rossmann
Garnier krem do rąk - 7,99 zł

 AVON
Nawilżający żel pod prysznic Lagoon
Peeling do stóp Foot Works

Darmowe próbki Bandi

ALLEGRO

Sprzedawca topdrogeria
Pomadka Essence 05 Cool Nude - 9,70 zł
Zobaczyłam jej zdjęcie na fb i musiałam ją mieć!

 Sprzedawca avanstore24
Porfel - 27, 90 zł
W końcu kupiłam nowy ;d stary był w bardzo opłakanym stanie.

Sprzedawca Bonito-pl
Książka - 23,69 zł
Wczoraj skończyłam czytać ;)

Oczywiście do przedmiotów z allegro trzeba doliczyć wysyłkę...

Co nowego u Was się pojawiło?:)

 Jutro jadę do Warszawy, więc przed weekend mnie nie będzie.
Do poniedziałku! :)

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czekałam aż dodadzą ten kolor bo jak pierwszy raz zobaczyłam aukcję to był niedostępny :(

      Usuń
  2. Miałam ten żel z Isany - dość przyjemny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka ma cudny kolor, również od razu jej zapragnełam po tym zdjęciu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten krem do rąk z Garnier :) Ładny portfelik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olejek Loton ciekawi mnie od dłuższego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go i zaraz po tym zobaczyłam, że się dość popularny zrobił ;d

      Usuń
  6. Pomadka Essence ma bardzo ładny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)