8/06/2015

Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu - lipiec

21 kroków do szczęścia F.G. Gerson
Grubość: 1,8 cm
+ poprzednie 24,3 cm = 26,1 cm
Do końca: 156-26,1=129,9

Trochę o książce:
F. G. Gerson "21 kroków do szczęścia"
Lynn Blanchett, niepozorna córka znanej amerykańskiej projektantki, zostaje uszczęśliwiona przez matkę posadą w paryskim domu mody. Wkracza w obcy, drapieżny świat uzbrojona tylko w młodość i determinację. Musi się dowiedzieć, na czym właściwie ma polegać jej praca, uporządkować swoje życie uczuciowe i sprawić, by pokaz Muriel B. okazał się wydarzeniem roku. Ma mało czasu, jeszcze mniej wiedzy i podręcznik rozwoju osobowości, który obiecuje dwadzieścia kroków do szczęścia. Kulisy świata mody, francuski język i francuska kuchnia, paryskie kafejki, kolacje na jachcie i wytworne przyjęcia… Czy młoda Amerykanka podbije Paryż?

Nie jesteś to jakieś cudo, ale w wakacje można przeczytać. Lekka, z szczęśliwym zakończeniem. Może trochę zbyt cukierkowy ten ciąg szczęśliwych wydarzeń :)

Co ostatnio przeczytałyście? W tym miesiącu jeszcze nic nie zaczęłam... Nie po drodze mi z biblioteką :(

6 komentarzy:

  1. Nie znam tej książki :) Ja ostatnio wciągnęłam się w serię książek After :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię książki ze szczęśliwymi zakończeniami :)
    Kochana poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście ? Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sądziłam, że w wakacje nadrobię czytanie, ale jakoś się nie składa:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)