8/04/2015

Denko lipcowe

Troszkę w innej formie. Nie zbierałam pustaków i wykorzystałam zdjęcia z bloga.

WŁOSY
Odżywka d/s i szampon Cosmo Naturel 
Szampon mam ochotę kupić, odżywkę niekoniecznie.
Balsam Mrs. Potter's z melisą i wit. A, E, F
Nic specjalnego z włosami nie robił.
Nie kupię.

Greenelixir arganioil na końcówki
Moje drugie opakowanie.
Może jeszcze kupię.

TWARZ
Krem BB Rimmel
Próbka o pojemności 8 ml. Całkiem dobrze krył, wyrównywał kolor.
Może kupię.

Scrub Oriflame Essentials
Może kupię.

CIAŁO
Mleczko LPM z masłem shea, słodkim migdałem i olejkiem arganowym
Kupię.

Żel 2w1 LPM pomarańcze i grejpfrut
Może kupię.

Kryształki do kąpieli Kneipp - melisa
Barwiły wodę na cudowny niebieski kolor! Zapach melisy. To moje pierwsze zetknięcie z tą marką, ale mam ochotę na więcej. Zapach chciałabym inny :)
Kupię.

Krem łagodzący objawy trądziku Qcera
Naprawdę łagodzi objawy. Blizny się rozjaśniły, wyskakuje o wiele mniej krostek. Niestety kilka dni po zużyciu opakowania znów zaczęło pojawiać się ich więcej... Ale wolę używać i widzieć efekty niż nie używać i mieć brzydkie plecy.
Mam kolejne opakowanie.


DEPILACJA

Venus pianka do golenia - żurawina
Moją ulubioną jest ta niebieska, ale tak się zdarzyło, że nie było jej w sklepie i kupiłam tę.
Pewnie jeszcze kupię.

INNE
Safira blue ice
Balsam, który pomagał na bóle mięśni. Najpierw uczucie chłodu, później ciepła, takiego "wyciągania" bólu. Sprawdzał się.
Może kupię.

Znacie coś?

Razem: 22, bez próbek 9

10 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)