3/15/2015

200! / Nowości

Po ponad półtora roku blogowania napisałam dwusetny post ;D

BingoSpa
Wielkie zamówienie złożone z siostrą, naszą mamą i teściową siostry ;D Pokażę rzeczy moje i do ogólnego użytku domowników :)

Maska - 12 zł 
 Masło - 18 zł

Czekoladowy zestaw (szampon i płyn do kąpieli) - 14,99 zł

Sole do kąpieli. Zielona - 2,90 zł, pomarańczowa - 6 zł

 Gratisowe próbki.

 Biedronka
Pomadka Bell nr 103 - 7,99 jeśli dobrze pamiętam ;d
Waciki Carea
Odżywka do włosów bebeauty - około 5 zł.

Sklep Stokrotka
Mydło Barwa Siarkowa - 6 zł z groszami

 "Spadek" po kuzynce ;D
Przepraszam za pogniecione rzeczy. Zdjęcia robiłam po praniu bez prasowania.

Rzeczy kupione od dziewczyn na vinted.pl

Dżinsowa krótka katana za 27 zł

53,50 zł za spódnicę i koszulę

 Sklep AWA nazywany przez ludzi Okrąglakiem ;D
Koszulka za 9,90 zł

Jak ubrania to i wieszaki :D Z Polomarketu.

Jakoś mało korzystne te zdjęcie ^^

Co u Was nowego się pojawiło?:)

42 komentarze:

  1. ojej ile wspaniałosci miłuych testów - ciuszki bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja to się bardzo cieszę, że udało mi się ją dorwać ;D od daawna marzyła mi się

      Usuń
  3. życzę miłych testów! Ciuszki fajne:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka prześliczna! Ciekawa jestem odżywki z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tej maski do włosów z Bingo Spa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego używania i noszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kilka kosmetyków mnie zaciekawiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego :) Maską BingoSpa mnie zaintrygowałaś. Czekam na recenzję :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też dostawałam takie "spadki" po kuzynce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten płatki z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kiedyś poczyniłam spore zakupy na BingoSpa, ale jak do tej pory tylko jeden z produktów mi podpasował:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieciekawie :( To moje drugie zakupy i z tych rzeczy miałam tylko tę zieloną sól. Sole i masło są ok, reszty jeszcze nie używałam.

      Usuń
  12. Ten zestaw czekoladowy wydaje się być zachęcający :)
    Super ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa czy szampon i płyn do kąpieli będą pachnieć faktycznie prawdziwą czekoladą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze chciałam wypróbować Bingo Spa :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie maski do włosów z Bingo Spa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wcześniej jedną i polubiłam :) Ciekawe jak z tą będzie.

      Usuń
  16. Mam tropikalną sól z Bingo i bardzo ją lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te waciki Carea bardzo często je kupuje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódniczka świetna ;) chyba najbardziej mi sie podoba z tych wszytskich rzeczy

    Pozdrawiam,
    http://sand-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uuu ale fajne nowości :) Bingospa to jedna z marek którą chętnie bym wypróbowała
    U mnie z nowości kosmetyki Resibo, korektor z Loreal i kilka innych perełek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)