10/21/2014

"Wspomnienie wakacji" - fotograficzny konkurs u Czerwonej filiżanki

Postanowiłam wziąć udział w konkursie fotograficznym - mój pierwszy raz :)
Przejrzyjcie wakacyjne zdjęcia i zapraszam tutaj po szczegóły:
http://czerwonafilizanka.blogspot.com/2014/10/z-okazji-2-urodzin-bloga-dwa-zestawy-do.html

I moja skromna praca :)
"Wspomnienie wakacji - Groble"
Pierwszy raz robiłam gif i niestety zdjęcia trochę straciły na jakości:(
Zdjęcia przedstawiają różne ujęcia jednego miejsca. Mówimy na nie "Groble" :)
Mamy tutaj jezioro Śniardwy a w oddali widać wyspy Czarcią i Pajęczą.
Miejsce kojarzy mi się z wakacjami bo tam najczęściej chodzimy/jeździmy popływać i opalać się.
Zdjęcia pochodzą z wakacji 2013 i tegorocznych.

Was zapraszam do wzięcia udziału!
Mówię Wam, warto ;p

10 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)