6/07/2014

TAG: Mój zwierzęcy przyjaciel

Postanowiłam zapoznać Was z moim zwierzakiem :)

 Oczko ;)
2013r.
1. Jak nazywa się Twój zwierzak?
Odp.: Fredek :)
2011r.
2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy?
Odp.: pies. Kundelek.

3. Jak długo jest już z Tobą?
Odp.: 7-8 lat.

4. Jak dostałaś swojego zwierzaka?
Od.: Mieliśmy jego mamę, więc urodził się w rodzinie :)

5. Ile ma lat?
Odp.: Też będzie jakieś 7-8 lat. Urodził się jakoś pod koniec podstawówki.
Nosek :) 2013r.
       

6. Co jest dziwnego w charakterze Twojego zwierzaka?

Odp.: Hmm... Wybór miejsc do spania? Ulubione miejsce to na pewno jeśli uda mu się dostać do domu (podwórkowy pies) to od razu kieruje się pod ławkę i kładzie na butach.
Takie dzisiejsze dla potwierdzenia :)

Mama przerobiła starą lodówkę na miejsce na kwiatki. Fredkowi tak się spodobały, że aż na nich spał :) Lub taka sytuacja: Mama zostawiła na podwórku rower, w koszyku bluzę - no idealne miejsce do spania ;d
Poziewajmy :) 2013r.
Może jeszcze to, że zawsze jak wjeżdżamy na podwórko to on leci do siatki, która odgradza nasze od podwórka sąsiadów i biega obok niej i szczeka razem z psem sąsiadów.

7. Co Twoje relacje ze zwierzakiem dla Ciebie znaczą?
Odp.: Nie wyobrażam sobie żeby w moim życiu nie było psa. Mojego Fredka uwielbiam<3 
Jest ważną częścią życia.
Foch 2013 ;)
8. Ulubione chwile?
Odp.: Każda kiedy go widzę :) Jego radość gdy wracam do domu, gdy wypatrzy mnie gdzieś na drodze i leci do bramki czy np. gdy wracamy samochodem a on siedzi i czeka przed bramą :)
9. Jak nazywasz swojego zwierzaka?
Odp.: Fredek, Fredziu. Tata dorzuca: Ferdynand, Fred. :)

Ostatnio mnie rozbroił: brat przyjechał z żoną i ich małym pieskiem. Ozzy zaczepiał Fredka a ten nic, głowa do góry i odchodził od małego. Tamten łapał go za ogon Fredek dalej nic. Taki ojcowski spokój :)

Tutaj zdjęcie z 2010r. :
Z tyłu nawet widać lodówkę w której spał ;d


Jeśli też zrobiłyście ten TAG to dajcie znać - chętnie poznam Wasze zwierzaki :)

10 komentarzy:

  1. kundelki sa najwierniejsze ;)) ja mam dwa małe kundle i jednego labradora ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam psy! Nie ważne czy rasowy czy kundelek, każdy jest słodki :) Ja pisałam już o swojej Lunie, teraz będę musiała przedstawić drugiego psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :) o właśnie :) o Twojej Lunie czytałam i czekam na drugiego pieska :)

      Usuń
  3. W sumie na chwilę obecną również nie wyobrażam sobie życia bez psa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny piesek :) Mój kot z domu rodzinnego też śpi wszędzie, gdzie popadnie, czasami jak znajomi przychodzili w odwiedziny to nas karcili, że mu legowiska nie zrobiliśmy... Zrobiliśmy, tylko wolał spać gdzie indziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Koty już tak chyba mają, że chodzą własnymi drogami... więc i legowisko Wasz wybiera sam ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)