6/25/2014

Moje pierwsze zamówienie z BingoSpa

Dzisiaj obudził mnie kurier. Zadzwonił przed 10 i powiedział, że będzie za 15 minut.
Trochę dłużej mu to zeszło, ale to nic. Ja w tym czasie zdążyłam się ogarnąć coby człowiek nie wystraszył się moim rannym wyglądem ;d i rozwiesić pranie.
Po otwarciu kartonu zobaczyłam duużo folii ;d

Ciekawe na co się skusiłam? Jeśli tak zapraszam dalej

Już jakiś czas temu zainteresowały mnie te kosmetyki, nieraz widziałam je na Waszych blogach, ale do zakupu przekonał mnie dopiero post Michasi. 3 cm w miesiąc kuszą ;d
Zobaczę co z tego wyjdzie u mnie :) więc kupiłam Maskę do włosów z ekstraktem z drożdży
Pod zakrętką jest zabezpieczona jeszcze plastikiem. Woni drożdży nie wyczuwam - na szczęście ;)
12 zł za 500 g

A żeby jej smutno nie było ^^ to kupiłam jeszcze:
Tutaj żadnego zabezpieczenia pod nakrętką nie ma, czuć woń drożdży - mam nadzieję, że nie będzie się utrzymywać na twarzy. Pić drożdże przestałam głównie z powodu smaku, ale zapach też nie zachwyca.
Gdyby na opakowaniu nie było napisane, że to maska do twarzy to powiedziałabym, że to żel do włosów ;d
10 zł za 120 g

i:
Cały słoik był zabezpieczony folią, pod zakrętka nic nie ma.
Nie trzeba słoika otwierać żeby poczuć zapach ;d
2, 90 zł za 550 g

w gratisie dostałam próbkę kolagenu do ciała (10 ml)
i kod  na -37%  na kurację arganową z jogurtem w sklepie www.Bingospa.eu
Ja na razie nie skorzystam, jeśli chcecie to napiszcie - podam kod.
Raczej nie jest jednorazowy. Przynajmniej nic takiego nie napisali ;d
Tylko, że ilość jest ograniczona i promocja ważna do wyczerpania zapasów.
Ja zamawiałam na bingosklep.com
Złożyłam zamówienie w niedzielę, w poniedziałek zapłaciłam, we wtorek paczka została nadana a dzisiaj trafiła w moje łapki :)
Dzisiaj na pewno wypróbuję maskę do twarzy i sól. Maskę do włosów zacznę testować jak wykończę obecną i podetnę końcówki.

A do Was dotarły ostatnio jakieś paczuszki?

10 komentarzy:

  1. ja czekam na swoje dwa zamówienia od YR i chyba juz nigdy się ich nie doczekam ;/ przyznam, że dość sporo ta paczka na tyle produktów :) strasznie ciekawa jestem tej maski do włosów aczkolwiek nie przepadam za kosmetykami tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nieciekawie... Bardzo długo czekasz? Sama jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi! Post Michasi bardzo mnie do niej zachęcił. A dlaczego nie przepadasz?

      Usuń
  2. Z Bingo Spa mam peeling o maskę do twarzy, z obu jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Mam nadzieje, że ja z moich nabytków też będę zadowolona :)

      Usuń
  3. A ja niecierpliwie czekam na moje zamówienie z BingoSpa :-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. do mnie jedna paczka przyszła z kosmetykami SPA Vintage ( żel pod prysznic i masło do ciała olej Macadamia), okulary aviator , jeszcze czekam na dwie przesyłki w ktorych znajdą się 2 książki oraz 3 lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo ;d Szczerze to nie słyszałam o SPA Vintage... Okularów nie lubię. Słonecznych nie noszę w ogóle, a te, w których powinnam chodzić zakładam tylko do komputera i telewizora. A książki i lakiery to coś co lubię ;d

      Usuń
  5. Miłego używania ;) Ja miałam dwie maseczki do włosów z tej firmy i z obu byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)