11/28/2013

Ostatnio kupione

W Rossmannie
skorzystałam z promocji -40% i kupiłam aż jeden lakier ^^
Zapłaciłam 3,39 zł. 
Denerwuje mnie to, że lakiery są ułożone tak wysoko i nie wszystkie kolory mogę zobaczyć ;/

Wibo Lovely nr 85 (8 ml)
Nie jest czarny, bardziej taki bardzo, bardzo ciemny brązowy z połyskującymi drobinkami.
Niestety dopiero po nałożeniu trzech warstw wygląda serio dobrze.
Wcześniej, wcześniej kupiłam nr 301 i on całkiem dobrze kryje jedną warstwą...

 Zamówienie z Oriflame

Krem do rąk Fairy City Ligths (75 ml) - już powiem, że zapach mnie zachwycił :)
Chciałam kupić perfumę z tej serii, ale niestety nie wyszyło :(
Pocieszę się kremem...
I dodam, że jest rozświetlający. Chyba poczekam z nim do Sylwestra ^^
Pomadka Essentials (4,5g) Lip Balm with Almond Oil

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)